jak spowodowac brak zasiegu w telefonie

Data: 2015-07-09 17:55:38
Autor: P03
jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
Z reguły wszyscy chcą poprawić zasięg w telefonie, lub skarżą się na jego brak, a ja potrzebuje coś odwrotnego, jak sprawić by telefon stracił zasięg (oczywiście bez jakichś rozwiązań siłowo-niszczycielskich, czy ingerencji w elektronikę) Czym przesłonić/owinąć, co postawić  czy gdzie schować telefon by nie miał zasięgu?
Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie pomogło ;)

Polecam :
http://www.dx.com/p/portable-protective-anti-radiation-signal-shielding-pu-pouch-bag-for-4-7-cellphone-black-360610
http://www.amazon.com/Anti-Tracking-Signal-Blocker-Radiation-Shielding/dp/B00F2NDCB4
http://www.ebay.com/itm/Black-Mobile-Cell-Phone-RF-Signal-Shielding-Bag-Anti-radiation-Jammer-Pouch-LS4G-/131056857840

--
P03

Data: 2015-07-10 17:36:03
Autor: korex

Użytkownik "P03" <paskuda@bandits.invalid.org> napisał w wiadomości news:mnm5f7$5ih$1dont-email.me...
> [...]
Chodzi mi o domowe, chałupnicze metody, zamknięcie w bębnie pralki nie pomogło ;)

To są jakieś etui blokujące promieniowanie, a ja chcę w domu móc chwilę pobawić się telefonem ze sprawną kartą sim, ale bez zasięgu. Nie
jest to smartfon i nie ma opcji trybu samolotowego

Data: 2015-07-10 17:46:41
Autor: atm
[...]

Nie wiem co chcesz uruchamiac na tym telefonie, ale moze po prostu kupisz starter za 5zl?

Data: 2015-07-10 17:51:06
Autor: korex

Użytkownik "atm" <_@vp.pl> napisał w wiadomości news:559fe8ea$0$27512$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Starter za 5zł spowoduje brak zasięgu... aha.. możesz rozwinąć swoją myśl?

Data: 2015-07-10 20:57:36
Autor: atm
On 2015-07-10 17:51, korex wrote:

[...]

Wlasciwie o to samo chcialbym Cie poprosic bo malo podales informacji co chcesz zrobic "ja chcę w domu móc chwilę pobawić się telefonem ze sprawną kartą sim, ale bez zasięgu".

Data: 2015-07-11 09:45:20
Autor: z
W dniu 2015-07-10 o 17:51, korex pisze:
Starter za 5zł spowoduje brak zasięgu... aha.. możesz rozwinąć swoją myśl?

Może napisz jak chcesz się bawić i jaki to telefon bo zaczynamy mieć różne dziwne przypuszczenia co do tej zabawy a niektórzy i do Ciebie :-)

Chodzi o dziecko i nie nabicie kosztów = starter za 5 zł jest idealny.

Data: 2015-07-10 21:51:37
Autor: Akarm
jak spowodowac brak zasiegu w telefonie
W dniu 2015-07-10 o 17:36, korex pisze:
Najpierw pytasz:

Czym
przesłonić/owinąć, co postawić  czy gdzie schować telefon by nie miał
zasięgu?

I kiedy dostałeś konkretne odpowiedzi na zadane pytanie, wyrażasz swoje niezadowolenie:

To są jakieś etui blokujące promieniowanie,

Urodziłeś się z tym, czy to wskutek jakiegoś wypadku tak ci się porobiło?

--
           Akarm
http://www.bykomstop.avx.pl

jak spowodowac brak zasiegu w telefonie