jak sprawdzić bank po numerze konta

Data: 2014-08-25 15:04:22
Autor: platformowe głupki
jak sprawdzić bank po numerze konta
chciałbym coś sprzedawać, ale zależy mi na tym, żeby po mnie od razu nie okradło...

czy można w jakiś sposób sprawdzić czy wpłata była z konta osobistego?
z aktualnymi danymi osobowymi?

Data: 2014-08-25 15:12:28
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-25, platformowe głupki <NOSPAM_testowanije@go2.pl> wrote:

czy można w jaki¶ sposób sprawdzić czy wpłata była z konta osobistego?
z aktualnymi danymi osobowymi?

Nie.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-25 15:13:28
Autor: platformowe głupki
jak sprawdzić bank po numerze konta
a istnieje jaki¶ patent na zabezpieczenie się przed kradzież± przez po nieswojej pracy?

Data: 2014-08-25 06:24:19
Autor: Kris
jak sprawdzić bank po numerze konta
W dniu poniedziałek, 25 sierpnia 2014 15:13:28 UTC+2 użytkownik platformowe głupki napisał:
a istnieje jaki� patent na zabezpieczenie si� przed kradzie�� przez po nieswojej pracy?

Przez Tuska konto jak kasę przelejesz to powinno być ok.

Data: 2014-08-25 15:37:52
Autor: Wojciech Bancer
On 2014-08-25, platformowe głupki <NOSPAM_testowanije@go2.pl> wrote:

a istnieje jaki¶ patent na zabezpieczenie się przed kradzież± przez po nieswojej pracy?

Tak. Zostań księdzem. :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2014-08-26 13:09:58
Autor: TOMASZEK
jak sprawdzić bank po numerze konta
W dniu 2014-08-25 15:04, platformowe głupki pisze:
chciałbym co¶ sprzedawać, ale zależy mi na tym, żeby po mnie od razu nie
okradło...

czy można w jaki¶ sposób sprawdzić czy wpłata była z konta osobistego?
z aktualnymi danymi osobowymi?

Nie da się. I bardzo dobrze, że nie.

--
__Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp

Data: 2014-08-31 11:53:06
Autor: Crocodile
jak sprawdzić bank po numerze konta
> Nie da się. I bardzo dobrze, że nie.

Dobrze, dobrze mały bobrze :)

-- __Tomaszek__GG:559642
omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp
BTC: 1A7QVC25jwqr1DaFf2UuppaKcaWHBX9QpY

Ale Ty to nie nastawiony na rozwoj widze ;)

Data: 2014-09-03 21:39:42
Autor: vvvvvv
jak sprawdzić bank po numerze konta
Użytkownik "Crocodile" <JA@ja.com> napisał w wiadomo¶ci news:5402f01b$0$2233$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

omijam to: tvn*gazeta*facebook*wosp
BTC: 1A7QVC25jwqr1DaFf2UuppaKcaWHBX9QpY

Ale Ty to nie nastawiony na rozwoj widze ;)

na POSTĘP :)

jak sprawdzić bank po numerze konta