jak sprawdzić dysk

Data: 2016-06-27 11:25:16
Autor: BUNIEK
jak sprawdzić dysk
Windows 10, procesor Amd phenom 9100e oraz 4GB RAM
wszystko chodzi tak mulowato, za mam ochote, tak naprawdę, kopnąć ten sprzęt.
Mam wrażenie ze HDD pracuje jakby chciał a nie mógł.
Niby wszystkie HDD tune i inne dziadowsta pokazują ze dysk jest OK.
Ale za pomoca jakiegos polecenia "winsat disk" zobaczylem niepokojace informacje ze WRITE mam na poziomie 7MB/s !!!
READ jest ok (110MB/s)

Jaka jest kolejka do dysku podczas "mulenia". ?
i jak ktoś napisał defragmentacja nie zaszkodzi.

A na koniec -> SSD :)

Buniek

Data: 2016-06-27 05:22:39
Autor: Em Gie
jak sprawdzić dysk

Jaka jest kolejka do dysku podczas "mulenia". ?
i jak ktoś napisał defragmentacja nie zaszkodzi.

A na koniec -> SSD :)

wlasnie rozwazam zakup ssd.

jak sprawdzić dysk