jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?

Data: 2010-08-02 19:17:29
Autor: LUK
jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?
mam ciekawy punkt do obserwacji samolotów w bazie w krzesinach , nie wiem tylko kiedy sie ich spodziewać , a nie chce jezdzic w ciemno i kwitnąć pod płotem jak nie lataja .. :)  Da sie to jakoś sprawdzić??

Data: 2010-08-03 00:33:50
Autor: Roberto
W dniu 2010-08-02 21:17,  LUK chwyciwszy znienacka za klawiaturę pisze co następuje:
mam ciekawy punkt do obserwacji samolotów w bazie w krzesinach , nie wiem
tylko kiedy sie ich spodziewać , a nie chce jezdzic w ciemno i kwitnąć pod
płotem jak nie lataja .. :)  Da sie to jakoś sprawdzić??

http://www.amc.pansa.pl/

AUP
  A U P bieżący

  A U P na jutro

I sprawdzasz EPKS ;)

--
A wówczas Midianici naprzód ruszyli do Ram Gilead w Kadesh Bilgemeth, wzdłuż Shor Ethra Regalion, do domu Gasha-Bila-Bethuela-Bazdy, tego, co talerz pełen masła do Balshazara był zaniósł oraz śledzia namiotowego do domu Rashomona.

Data: 2010-08-03 10:43:36
Autor: Gryngol
jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?
a można gdzieś sprawdzić, czy 13-14 sierpnia będą latać i w jakich godzinach??

Data: 2010-08-03 10:56:47
Autor: Jan Werbiński
Użytkownik "Gryngol" <jack22a@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i38krt$2a85$1opal.icpnet.pl...
a można gdzieś sprawdzić, czy 13-14 sierpnia będą latać i w jakich godzinach??

Po południu około 17tej ma być bombardowanie Iranu, a F16 będą zabezpieczać. Kupiłem już chipsy i piwo.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-08-03 20:57:21
Autor: Inead

"Gryngol" <jack22a@poczta.onet.pl> wrote in message news:i38krt$2a85$1opal.icpnet.pl...
a można gdzieś sprawdzić, czy 13-14 sierpnia będą latać i w jakich godzinach??

Popatrz na flygradar

Data: 2010-08-04 09:00:31
Autor: Piotr [trzykoty]
jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?
Popatrz na flygradar

Myśliwce wojskowe mają nadajnik ADSB...?

Data: 2010-08-04 13:38:49
Autor: LUK
jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?

http://www.amc.pansa.pl/

AUP
  A U P bieżący

  A U P na jutro

I sprawdzasz EPKS ;)

o wlasnie :) , tylko tam jest jakis knyf z godzinami , bo te godziny to chyba czas UTC , zatem trzeba cos dodac czy odjac ... ??

Data: 2010-08-06 15:30:20
Autor: nazgul
jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?

jak zajmiesz stanowisko o 9 lub 12 i poczekasz chwile to będzie akurat.

jak sprawdzić kiedy latają F-16 ?