jak sprawdzic km

Data: 2011-02-25 09:39:20
Autor: Kamil 'Model'
jak sprawdzic km
W dniu 2011-02-24 19:35, Jendrek pisze:
Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to sprawdzic?

Poszukać oznaczenia silnika na bloku i wtedy na necie zobaczysz po oznaczeniu silnika jaka powinna być fabryczna moc. Ale możesz mieć coś pozmieniane (chip, wytryski, turbo, itp.) i moc będzie inna. Generalnie aby poznać faktyczną moc silnika trzeba udać się na hamownie

Data: 2011-02-25 02:05:06
Autor: Czarek Daniluk
jak sprawdzic km
On 25 Lut, 09:39, Kamil 'Model' <kamil.wytnijto.komodzin...@gazeta.pl>
wrote:
W dniu 2011-02-24 19:35, Jendrek pisze:> Mam audi A6 1995r. 1.9tdi i powstala klotnia ile ma koni. Jak to sprawdzic?

Poszuka oznaczenia silnika na bloku i wtedy na necie zobaczysz po
oznaczeniu silnika jaka powinna by fabryczna moc. Ale mo esz mie co
pozmieniane (chip, wytryski, turbo, itp.) i moc b dzie inna. Generalnie
aby pozna faktyczn moc silnika trzeba uda si na hamownie

Jeśli tam siedzą 4 cylindry i jest to 1995 to ja obstawiam że to jest
1Z, jeśli 5 cylindrów to 2 warianty mocy 115 i 140KM.

Pozdrawiam !

Data: 2011-02-25 11:15:32
Autor: Voytek
jak sprawdzic km
W dniu 2011-02-25 11:05, Czarek Daniluk pisze:

Jeśli tam siedzą 4 cylindry i jest to 1995 to ja obstawiam że to jest
1Z, jeśli 5 cylindrów to 2 warianty mocy 115 i 140KM.

Pozdrawiam !

W 1,9 tdi 5 garów?

--
Voytek

Data: 2011-02-25 04:37:22
Autor: Czarek Daniluk
jak sprawdzic km
On 25 Lut, 11:15, Voytek <mis...@poczta.onet.pl> wrote:
W dniu 2011-02-25 11:05, Czarek Daniluk pisze:

> Je li tam siedz 4 cylindry i jest to 1995 to ja obstawiam e to jest
> 1Z, je li 5 cylindr w to 2 warianty mocy 115 i 140KM.

> Pozdrawiam !

W 1,9 tdi 5 gar w?

--
Voytek

Wiesz jeśli nie wie ile ma koni to może i ilości wtryskiwaczy też nie
zauważył ;P
Różne cuda w tym kraju już się zdarzały :)

Pozdrawiam !

jak sprawdzic km