jak sprawdzić stan procesora

Data: 2009-10-31 17:30:16
Autor: qwerty
jak sprawdzić stan procesora
Użytkownik "buła" <odczapy@onet.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hchgk7$60q$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Czy jest jakiś sposób,aby sprawdzić stan procesora? Gdzie szukać przyczyny niesprawności komputera?

Musiałeś bardzo postarać się, aby uszkodzić procesor na LGA775.

Data: 2009-10-31 17:47:42
Autor: Nateysz
jak sprawdzić stan procesora
Musiałeś bardzo postarać się, aby uszkodzić procesor na LGA775.

Cóż, miałem na nim ogromne chłodzenie,a ponadto kombinowałem przy zakładaniu
wentylatorka na chipset.

Może coś źle podpiąłem (mówię m.in. o szpilkach do podłączenia panelu przedniego).

jak sprawdzić stan procesora