jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?

Data: 2010-05-12 13:16:14
Autor: Paweł
jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

Data: 2010-05-12 10:50:16
Autor: Rafal M
On 12 Maj, 13:16, Paweł <r...@127.0.0.1> wrote:
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

mBank zero problemow

Pozdrawiam
Rafal

Data: 2010-05-12 11:33:11
Autor: Wojciech Bancer
On 2010-05-12, Paweł <root@127.0.0.1> wrote:

ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

Multi - sprzedałem bez problemów.
Ale tam nie ma kółeczka :)

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2010-05-12 18:55:39
Autor: RobertS
jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?

Multi - sprzedałem bez problemów.
Ale tam nie ma kółeczka :)

a ja w mBanku - bez najmniejszego problemu, kurs również niezły ;-)

RobertS

Data: 2010-05-12 13:18:22
Autor: MarekZ
jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?
Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:4bea8ddf$0$19184$65785112@news.neostrada.pl...
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

Dziala Alior.

Data: 2010-05-12 13:23:34
Autor: Paweł
MarekZ wrote:

Uzytkownik "Pawel" <root@127.0.0.1> napisal w wiadomosci grup
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

Dziala Alior.

no ja tam sie zalogowac moge, ale jak klikne S/K to sie lozyska
w koleczku wycieraja przez kilkaminut bez zadnego efektu.
chyba im pzu zajechalo serwerownie.

Data: 2010-05-12 18:57:12
Autor: george

"Pawel" <root@127.0.0.1> wrote in message news:4bea8ddf$0$19184$65785112news.neostrada.pl...
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

mBank perfekcyjnie
george

Data: 2010-05-12 19:16:13
Autor: Rafał
W dniu 10-05-12 13:16, Paweł pisze:
ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

xtb sie przytkało przed 9tą, ale to w sumie nie pierwszy raz.

--
Raf

Data: 2010-05-12 22:18:05
Autor: Paweł
Paweł wrote:

ja od rana probuje a w aliorku sprzedac kilka papierow i ni kuku.
caly czas kreci mi sie koleczko - poooooooooooorazka.

po calym dniu meczarni okazalo sie, ze to nowa opera 10.53,
albo javascript aliora maja jakis wspolny problem.
tak czy siak na zimnej lasiczce poszlo z bata.

jak tam dzis dzialaja wasze serwisy maklerskie?