jak tam szlaki w Tatrach?

Data: 2009-07-01 14:57:31
Autor: kosik
jak tam szlaki w Tatrach?

Użytkownik " LUK" <glajcik@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h25pvt$sjr$1inews.gazeta.pl...
zwłaszcza wysokie partie : orla perć , rysy , chodzi mi o pokrycie "packami"
śniegu , dużo , mało ??

ogólnie jak warunki pogodowe i do chodzenia ( temperatura w dzień )

pytam w kontekście mokrego i zimnego w tym roku lata

Byłem w sobote - gąsienicowa i okolice. Pogode trafilismy fatalną - mokro i kiepska widoczność. Dało się zauważyć, że podejście na zawrat po śniegu. Ale temperatura niezła - dało się chodzić w samej koszulce.

Pozdrawiam
kosik

jak tam szlaki w Tatrach?