jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro

Data: 2010-01-23 18:54:19
Autor: stebi
jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Icek pisze:

Sprawdzanie odbywalo sie podczas przegladu gwarancyjnego. Z zalozeniem
oslony silnika i dorobieniem kluczyka faktura byla na 2000 zlotych.
Najbardziej mnie zaskoczyla jednak pozycja faktury: "wymiana uszczelki korka
spustowego 1 pln".

Wg. polskiego prawa jakby Ci dali to za darmo, to musielby od tego podatek zapłacić.

Data: 2010-01-24 13:28:28
Autor: Icek
> [...]
korka
> spustowego 1 pln".

Wg. polskiego prawa jakby Ci dali to za darmo, to musielby od tego

nie mam nic przeciwko aby w pozycji "przeglad" wyszczegolnic oleje, paski i
inne bajery. To normalna procedura. Wszystko sklada sie na cene przegladu.
Ponadto dodana byla uszczelka

Jak jedziesz na przeglad gwarancyjny to nie cala kwota to koszt robocizny.
Ponad polowa czesto to materialy, ktore cenowo mieszcza sie w przegladzie.
Uszczelka korka spustowego jednak nie.

Icek

Data: 2010-01-24 13:37:47
Autor: J.F.
On Sun, 24 Jan 2010 13:28:28 +0100,  Icek wrote:
[...]

Moze tak im wyszlo ze nie.
Tak czy inaczej trzeba byc pieniaczem zeby przy rachunku za 2000
czepiac sie 1zl ..

J.

Data: 2010-01-24 16:47:23
Autor: Icek
> [...]
>Uszczelka korka spustowego jednak nie.

Moze tak im wyszlo ze nie.
Tak czy inaczej trzeba byc pieniaczem zeby przy rachunku za 2000

wiesz, moze jestem przyzwyczajony do wysokiej jakosci obslugi. Tam tego nie
otrzymalem wiec czepiam sie.

To troszke tak jakbys poszedl do restauracji ze znajomymi, zaplacil 2000
zeta za jedzenie a kelner doliczyl Ci 1 pln za serwetkowe albo za toalete?
Nie mial bys niesmaku ?

Icek

Data: 2010-01-24 19:52:56
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "Icek" <icek@do.pl> napisał w wiadomości news:hjhpm8$sda$1node2.news.atman.pl...
To troszke tak jakbys poszedl do restauracji ze znajomymi, zaplacil 2000
zeta za jedzenie a kelner doliczyl Ci 1 pln za serwetkowe albo za toalete?
Nie mial bys niesmaku ?

Dzięsięć lat temu kupowałem auto w salonie za ponad 55 tysięcy, z czego dodatki, system audio/alarmy i inne pierdołki kosztowały chyba z 8 kafli. Na rachunku znalazła sie pozycja "ramka rejestracji - 2x5 zł - 10 zł"
Oczywiście zapytałem czy nie mogli mi tego dać w prezencie, skoro i tak będę reklamował ich salon wożąc adres i telefon na ramkach. Powiedzieli mi, ze takie gołe "łyse" kosztują 15 złotych za sztukę i mogę kupić sobie takie. Podziękowałem pięknie, kupiłem gołe za 3,5 szt w zwykłym sklepie (takie wtedy były ceny ;-) i nie reklamowałem tego salonu. A przeglądy, na kórych mogli skroić mnie sumarycznie na jakieś 3,5 tysiąca w okresie gwarancji robiłem w konkurencyjnym ASO.

--
Yogi(n)

jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro