jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro

Data: 2010-01-23 19:54:44
Autor: ttt
jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro
Masakra. Nie wiem kto pracuje w ASO ale mam wrazenie, ze same matoly i
idioci. Potwierdza sie zasada, ze jak komputer czegos nie zdiagnozuje to nie
da sie tego w ASO naprawic.

Jak słysze ASO i Peugeot to juz wiem, ze zaraz uslysze jakies jaja. Na Gornym Slasku tez glownie slychac podobne historie wlasnie o ASO tego producenta samochodu. Nie do przebicia jest wg mnie historia, ktora spotkala mego kumpla, ktory ma model 206. Cos mu zaczelo nie tak sie dziac i pojechal do ASO. Po godzinie diagnozowania kolega uslyszal, ze padl komputer - koszt wymiany okolo ladnych kilku tysiecy zlotych. Kolega pojechal zatem do jakiegos prywatnego serwisu, gdzie po pol godziny okazalo sie, ze to wina bezpiecznika. Wymiana kosztowala kilkanascie zlotych.

Data: 2010-01-23 21:33:45
Autor: maincoon
[...]

W Bydgoszczy w Partnerze 1.9 D (silnik DW8) zerwał mi się pasek osprzętu 800 m od ASO Peugeota na Fordońskiej.
Podjechałem, otwieram zlecenie proszę o wymianę. Panowie z serwisu mówią że paska nie ma ale mogą sprowadzić na wtorek (rzecz działa się w czwartek).!
Na plus mogę o nich powiedzieć że skierowali mnie do prywatnego sklepu z serwisem 100m dalej gdzie pasek był i w ciągu 30 min. było po sprawie.
Tak się zastanawiam co poza olejem i filtrami mają w ASO Peugeota od ręki...

jak to dziala ASO D&D Peugeota we Wro