[swiatla w dzien] jak to jest?

Data: 2009-03-27 13:29:46
Autor: Robert_J
[swiatla w dzien] jak to jest?
jak to jest że ci, którzy narzekają

Niekoniecznie to ci sami, choć znając życie może tak być ;-)

Moze w skali całej polski jest ich niewielu

Jakoś w mojej okolicy jest ich wielu. Osłabiają mnie oni niemożebnie, słońce świeci a taki patafian zapieprza jak choinka... ;-)

ale moze po prostu maja jeden włącznik

Żeby było śmiesznie chyba w każdym nowszym aucie te światła trzeba po uruchomić świadomie :-).

Data: 2009-03-27 05:45:19
Autor: czupakabra
jak to jest?
On 27 Mar, 13:29, "Robert_J" <rob...@wp.pl> wrote:

Jakoś w mojej okolicy jest ich wielu. Osłabiają mnie oni niemożebnie, słońce
świeci a taki patafian zapieprza jak choinka... ;-)

W dzień to głównie jego problem, ale w nocy, w deszczu albo mokrej
drodze to już niestety "nasz" problem.

pozdrawiam
Sebastian

[swiatla w dzien] jak to jest?