jak to jest z tym stanem darmowym

Data: 2010-04-11 12:37:30
Autor: BearBag
jak to jest z tym stanem darmowym
Czytam regulamin ale ci±gle mam parę pytań.
Czy żeby ci±gle być w darmowym stanie musze pamiętać o dniu kiedy mija
30dni i dopiero po zakonczeniu starego adresu przeprowadzic procedure
aktywacyjna i doladowania za 30zl od nowa?
Jak sprawdzić czy jestem w stanie darmowym i ile jeszcze bo kod który
powinien to pokazywac *111*1*3# podany w regulaminie nie pokazuje
takich informacji?
Czy jak  juz sie doladuje za 30zl to nie ma sposobu żeby właczyc ten
stan jesli zapomnialo sie aktywowac wczesniej? pomijaj kolejne
doladowanie za 30zl :)

Data: 2010-04-12 22:09:23
Autor: dizel
jak to jest z tym stanem darmowym
On Sun, 11 Apr 2010 12:37:30 -0700 (PDT), BearBag <cactusek@gmail.com>
wrote:

[...]

Nie. je¶li w trakcie tych 30 dni gdy stan darmowy będziesz miał
aktywny doładujesz za 30pln to stan darmowy przedłuży się o 30 dni od
tego doładowania.
Jak sprawdzić czy jestem w stanie darmowym i ile jeszcze bo kod który
powinien to pokazywac *111*1*3# podany w regulaminie nie pokazuje
takich informacji?

*111*1*3# - pokazuje czy SD jest aktywny
*111*1*4# - pokazuje datę do kiedy SD jest aktywny
Czy jak  juz sie doladuje za 30zl to nie ma sposobu żeby właczyc ten
stan jesli zapomnialo sie aktywowac wczesniej? pomijaj kolejne
doladowanie za 30zl :)

niestety tak

Data: 2010-04-12 22:22:45
Autor: Piotr M

wrote:

[...]

A sk±d takie spostrzeżenie? Z autopsji?
Regulamin dokładnie mówi odwrotnie i tak jak napisał autor w±tku..
Trzeba czekać 30dni i cał± procedurę uruchamiania powtórzyć.
Pkt 10.

--
pzdr, Piotr M

"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
   - Szukałem, ale nie znalazłem."

Data: 2010-04-13 13:26:24
Autor: uzytkownik
W dniu 2010-04-12 21:22, Piotr M pisze:

[...]

Z wypowiedzi Brand Manager Fresha opublikowanej na Blogu Rzecznika Play.

Data: 2010-04-13 14:00:45
Autor: Piotr M
Dnia 13-04-2010 o 14:26:24 uzytkownik <bratekxxl@usun.go2.pl> napisał(a):

[...]

Pewnie nie uruchamiał sobie Stanu Darmowego ;)

Data: 2010-04-14 22:46:23
Autor: uzytkownik
W dniu 2010-04-13 13:00, Piotr M pisze:

Z wypowiedzi Brand Manager Fresha opublikowanej na Blogu Rzecznika Play.

Pewnie nie uruchamiał sobie Stanu Darmowego ;)

Brand Manager Fresh to ona, a to testowałem i ja i działa... czyli wcale nie trzeba czekać 30 dni aż się skończy, ponownie wklepywać kodu i wtedy doładowywać. Można w czasie obowi±zywania Stanu Darmowego doładować i automatycznie się przedłuży.

Data: 2010-04-15 00:01:57
Autor: SDD
jak to jest z tym stanem darmowym

Użytkownik "uzytkownik" <bratekxxl@usun.go2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4bc62994$0$17626$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Tutaj:
http://blogplay.pl/blogger-pyta-- -rzecznik-odpowiada/
jest to zdementowane.

Pozdrawiam
SDD

Data: 2010-04-13 17:24:35
Autor: dizel
On Mon, 12 Apr 2010 22:22:45 +0300, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

A sk±d takie spostrzeżenie? Z autopsji?
Regulamin dokładnie mówi odwrotnie i tak jak napisał autor w±tku.
Trzeba czekać 30dni i cał± procedurę uruchamiania powtórzyć.
Pkt 10.

St±d
http://blogplay.pl/2010/03/fresh-i-stan-darmowy-wasze-pytania-i-karolina-przy-mikrofonie/
pkt 7 :)

Data: 2010-04-13 17:39:36
Autor: Piotr M
Dnia 13-04-2010 o 18:24:35 dizel <dizel8@nospamwp.pl> napisał(a):

[...]

:)
Napisała tylko że stan darmowy będzie nadal istniał.. nie że się  skumuluje..

"Karola: Je¶li wysłałe¶ kod i doładowałe¶ 30 zł 11.02, to Stan Darmowy  masz 30 dni od doładowania. Je¶li w międzyczasie doładujesz konto, to stan  darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz  darmowe SMS-y!"

Data: 2010-04-13 17:55:00
Autor: dizel
On Tue, 13 Apr 2010 17:39:36 +0300, "Piotr M" <xx@xx.xx> wrote:

[...]

Nie będę się sprzeczał ale wczytuj±c się w to rzeczywi¶cie mogę się
mylić, bo według regulaminu trzeba odczekać 30 dni i potem cał±
procedurę powtórzyć.

Data: 2010-04-13 20:20:11
Autor: ALEX
W dniu 13-04-10 17:55, dizel pisze:
On Tue, 13 Apr 2010 17:39:36 +0300, "Piotr M"<xx@xx.xx>  wrote:

Napisała tylko że stan darmowy będzie nadal istniał.. nie że się
skumuluje..

"Karola: Jeśli wysłałeś kod i doładowałeś 30 zł 11.02, to Stan Darmowy
masz 30 dni od doładowania. Jeśli w międzyczasie doładujesz konto, to stan
darmowy nadal będzie istniał 30 dni od doładowania, a Ty dostaniesz
darmowe SMS-y!"

Nie będę się sprzeczał ale wczytując się w to rzeczywiście mogę się
mylić, bo według regulaminu trzeba odczekać 30 dni i potem całą
procedurę powtórzyć.

Owszem, procedurę trzeba powtórzyć, ale nie po równo 30 dniach. Przerobiłem to w praktyce

--
ALEX "Wszystko siÄ™ zmienia, ale w gruncie rzeczy pozostaje takie samo"

Data: 2010-04-13 20:54:46
Autor: Liwiusz
ALEX pisze:

[...]

   Aby Ĺ‚atwiej zapamiÄ™tać wystarczy wiedzieć, ĹĽe ostatni dzieĹ„ darmowych smsĂłw jest pierwszym dniem bez promocji SD.

--
Liwiusz

jak to jest z tym stanem darmowym