jak to jest z tymi sesjami

Data: 2009-09-22 17:17:17
Autor: J.F.
jak to jest z tymi sesjami
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:h9a7to$mgl$1inews.gazeta.pl...
http://www.money.pl/banki/elixir/
przychodząca sesja mbank 12:00, kasa na koncie po 13:00

KIR zamyka sesje o 11:00 i zaczyna rozsylac informacje. Zanim bank rozksieguje to troche trwa.

jaki sens ma ta tabelka, skoro zawiera dane wewnętrzne banku

sens ma ogolnikowy i informacyjny - wiesz ze mozesz liczyc na pieniadze ok 12, a nie np po 16 :-)

Byc moze nalezy ja rozumiec tak ze na pewno nie przed 12:00

J.

Data: 2009-09-22 21:11:42
Autor: Ya
jak to jest z tymi sesjami

[...]

-- -
I tu błąd.
Miałem kilka dni temu taki przypadek.
Przelew rano z Eurobanku (sesja wychodząca podawana przez Bank ok godz. 8) - dotarł do Lukas Banku o godz. 10:51 (pierwsza sesja przychodząca podawana przez Lukas to godzina 12) - środki zaksięgowano na rachunku o 10:51.
Jak ma się jedno do drugiego? :-)

jak to jest z tymi sesjami