[allegro] jak to możliwe

Data: 2011-08-14 20:33:18
Autor: Olo
[allegro] jak to możliwe
W dniu 2011-08-14 19:26, megrims pisze:
Pisali gdzieś ostatnio, że Renault to dość kontrowersyjne auto
w zakresie niezawodności i jakości. Ale to?

http://allegro.pl/fluence-1-5-dci-salon-polska-2011-vat-i1769445118.html

Poduszki wyszły. To ja si pytam jak to możliwe!

nie wyszły tylko "wyszczeliły" :D

Wystarczy w kosz na śmieci wjechać, albo ptaka zaliczyć i już?
o co tu chodzi!

przyjrzyj się całemu przodowi auta, widać, że
"kosz na śmieci" to to raczej nie był :)

piękne są te opisy - "delikatnie uszkodzone" :)

Data: 2011-08-14 21:38:31
Autor: fifi
[allegro] jak to możliwe
Użytkownik "Olo" <alexhawk@usuntentekst_onet.pl> napisał w wiadomości news:j294de$b43$1news.onet.pl...
[...]

Wyposażenie :Poduszka powietrzna.
  Powinien jeszcze dodać "biała" ;-)

 --
ff

Data: 2011-08-14 19:55:40
Autor: to
[allegro] jak to możliwe
begin fifi
WyposaÂżenie :Poduszka powietrzna.
  Powinien jeszcze dodaĂŚ "biaÂła" ;-)

Boczne zostały. :>

Data: 2011-08-14 22:41:42
Autor: Bassteq
[allegro] jak to możliwe

piękne są te opisy - "delikatnie uszkodzone" :)

No pewnie że delikatnie!!
Kubica to przydzwonił NIEDELIKATNIE

[allegro] jak to możliwe