jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?

Data: 2009-06-17 12:51:15
Autor: Amir
jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?
dodam ze obecnie dom ogladam przez telefon nokia e51
ale tak ze musze wejsc z telefonu przez VNC na zewnetrzny ip ktory mam na komputerze,
przez VNC zainsalowane na noki, a chcialbym wchodzic bezposrednio na kamerke ip jak wlaczy sie alarm

a nie na n komputer

wiem ze jest taki program na telefon ale nie moge znalezc nazwy, chodzi o program co otworzy strone www
z aktive x

Data: 2009-06-17 13:15:35
Autor: Mane
Amir pisze:
[...]

Ustawic przekierowanie portow dla IP kamerki

Data: 2009-06-17 21:53:04
Autor: Amir
jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?

Ustawic przekierowanie portow dla IP kamerki

tylko obraz mi sie nie zalacza

na kamerce mam globalne ip wiec nie musze przekierowywac portow

jak to mozliwe technicznie, czy ktos to wyglumaczy?