jak to rozliczać?

Data: 2010-10-01 02:36:18
Autor: s_13
jak to rozliczać?
DG prywatny teatr, czyli główny profil, to przygotowanie i wystawianie
spektakli, działalność kulturalna, mam kłopot, jak określić wydatki z
tytułu wykonywania scenografii, gdy zlecam całość zewnętrznej firmie,
to jasne, dostaję fakturę i wpisuje w koszty, a jak chcę sam wykonać i
wpisać w koszty materiały (farby kleje, papier itp), czy muszę mieć w
zakresie działalności coś w rodzaju "produkcja dzieł plastycznych" czy
coś takiego?...
czy scenografia jest materiałem do produkcji spektaklu, czy środkiem
trwałym na stanie firmy? cykl życia takiej to 1-2 sezony i na
rozpałkę :-)

pozdrawiam
s_13