Data: 2010-10-01 02:36:18 | |
Autor: s_13 | |
jak to rozliczać? | |
DG prywatny teatr, czyli główny profil, to przygotowanie i wystawianie
spektakli, działalność kulturalna, mam kłopot, jak określić wydatki z tytułu wykonywania scenografii, gdy zlecam całość zewnętrznej firmie, to jasne, dostaję fakturę i wpisuje w koszty, a jak chcę sam wykonać i wpisać w koszty materiały (farby kleje, papier itp), czy muszę mieć w zakresie działalności coś w rodzaju "produkcja dzieł plastycznych" czy coś takiego?... czy scenografia jest materiałem do produkcji spektaklu, czy środkiem trwałym na stanie firmy? cykl życia takiej to 1-2 sezony i na rozpałkę :-) pozdrawiam s_13 |
|
Data: 2010-11-12 11:45:53 | |
Autor: mk | |
jak to rozliczać? | |
On Fri, 1 Oct 2010 02:36:18 -0700 (PDT), s_13 <s_13@interia.pl> wrote:
DG prywatny teatr, czyli główny profil, to przygotowanie i wystawianie |
|