jak to rozwiazac?

Data: 2009-10-05 09:42:24
Autor: Tomek
jak to rozwiazac?

Użytkownik "LukaS" <lukasz.adamski@wp.pl> napisał w wiadomości news:h9t5pj$nuk$1nemesis.news.neostrada.pl...
zglosil sie do mnie (podejrzewam, ze nie tylko do mnie) potencjalny klient, ktory chce dosc spory projekt, ale przed podpisaniem umowy o wspolpracy oczekuje projektu wstepnego. czy jest taki zwyczaj, zeby za takie wstepne prace zadac zaplaty? sek w ty, ze taka wstepna praca zajmie mi kilka dni, a gwarancji nie ma, ze akurat ze mna podpisze umowe, o ile w ogole z kimkolwiek podpisze. koncepcje tez sa przeciez w cenie. mam racje? jak to rozwiazac, bo juz mi sie zdarzylo, ze klient wzial takie wstepne rozwiazania od kilku firm, po czym stwierdzil, ze zle oszacowal budzet i na razie sie wstrzymuje.
To jest sprawa pomiędzy Tobą i Nimi, masz czas to rób, jak się nie uda to nic nie tracisz, nie masz czasu nie rób.

--
Tomek
-- -

Data: 2009-10-05 11:08:42
Autor: Stokrotka
jak to rozwiazac?
Traci czas, prąd itd....
W tym czasie może odpocząć , pomyśleć , znaleźć lepszego klienta...
zjeść popszednio zarobione pieniądze.
Zmienić sposub myślenia.
Życie nie jest po to by pracować, a po to by żyć (jeść, spać , wydawać pieniądze ....).
Zarabianie/praca jest cząstką tego życia, nie istotą.

jak to rozwiazac?