jak to się robi?

Data: 2017-01-06 20:59:06
Autor: w systemie siła 'PO/EU
jak to się robi?
https://www.youtube.com/watch?v=-kY-skV4Y4o

co kierowca widzi w lusterku?
czy to jest na totalnego czuja?

Data: 2017-01-06 13:13:19
Autor: Bolko
jak to się robi?
W dniu piątek, 6 stycznia 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=-kY-skV4Y4o

co kierowca widzi w lusterku?
czy to jest na totalnego czuja?

Kiedyś prof Czapliński o tym mówił
Psychologowie postawili bramę do której kazali wjechać kierowcy tyłem.
I były dwie sytuacje:
1) Kierowca przyjeżdża na plac ciężarówką wysiada z samochodu podchodzi do bramy ocenia sytuację wsiada do samochodu z powrotem i cofa

2) Kierowca przyjeżdża na plac i cofa.

Efekt :
więcej trafień było za drugim razem.
Konkretnych wyników nie pamietam.

Data: 2017-01-06 23:24:50
Autor: radekp@konto.pl
jak to się robi?
Fri, 6 Jan 2017 13:13:19 -0800 (PST), w
<c5d2d4fc-ea76-459b-902d-5b866acca065@googlegroups.com>, Bolko
<suryga@gmail.com> napisał(-a):

> [...]

1) Kierowca przyjeżdża na plac ciężarówką wysiada z samochodu podchodzi do bramy ocenia sytuację wsiada do samochodu z powrotem i cofa

Przypuszczam, iż dlatego że kierowcy z pkt. 2 byli po prostu lepszymi
kierowcami, a nie dlatego, że manewrowanie bez rozeznania terenu jest
skuteczniejsze.

Data: 2017-01-09 13:15:31
Autor: Liwiusz
jak to się robi?
W dniu 2017-01-06 o 22:13, Bolko pisze:
[...]

Ale kazano jednym i drugim ocenić/od razu cofać, czy to ich wybór był?

--
Liwiusz

Data: 2017-01-06 23:19:32
Autor: Tomasz Pyra
jak to się robi?
Dnia Fri, 06 Jan 2017 20:59:06 +0100, w systemie siła 'PO/EU napisał(a):

https://www.youtube.com/watch?v=-kY-skV4Y4o

co kierowca widzi w lusterku?
czy to jest na totalnego czuja?

W lusterku widzi przyczepę.
Jeśli już po ustawieniu się równolegle z miejscem w które celuje, widzi
jakąkolwiek przerwę między bokiem przyczepy, a ścianą/linią, to znaczy że
może cofać.

To nie jest nawet jakieś bardzo skomplikowane.
Żeby zdać na prawo jazdy trzeba tak wjechać przyczepą między pachołki.

Data: 2017-01-07 12:47:44
Autor: z
jak to się robi?
W dniu 2017-01-06 o 20:59, w systemie siła 'PO/EU pisze:
https://www.youtube.com/watch?v=-kY-skV4Y4o

co kierowca widzi w lusterku?
czy to jest na totalnego czuja?

Kwestia treningu. Pamiętam jak kręciliśmy ósemki na wstecznym zdając na prawo jazdy c-330 z przyczepą :-)

jak to się robi?