Data: 2017-01-06 13:13:19 | |
Autor: Bolko | |
jak to siÄ robi? | |
W dniu piątek, 6 stycznia 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał:
https://www.youtube.com/watch?v=-kY-skV4Y4o Kiedyś prof Czapliński o tym mówił Psychologowie postawili bramę do której kazali wjechać kierowcy tyłem. I były dwie sytuacje: 1) Kierowca przyjeżdża na plac ciężarówką wysiada z samochodu podchodzi do bramy ocenia sytuację wsiada do samochodu z powrotem i cofa 2) Kierowca przyjeżdża na plac i cofa. Efekt : więcej trafień było za drugim razem. Konkretnych wyników nie pamietam. |
|
Data: 2017-01-06 23:24:50 | |
Autor: radekp@konto.pl | |
jak to się robi? | |
Fri, 6 Jan 2017 13:13:19 -0800 (PST), w
<c5d2d4fc-ea76-459b-902d-5b866acca065@googlegroups.com>, Bolko <suryga@gmail.com> napisał(-a): W dniu piątek, 6 stycznia 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał: Przypuszczam, iż dlatego że kierowcy z pkt. 2 byli po prostu lepszymi kierowcami, a nie dlatego, że manewrowanie bez rozeznania terenu jest skuteczniejsze. |
|
Data: 2017-01-09 13:15:31 | |
Autor: Liwiusz | |
jak to się robi? | |
W dniu 2017-01-06 o 22:13, Bolko pisze:
W dniu piątek, 6 stycznia 2017 20:59:09 UTC+1 użytkownik w systemie siła 'PO/EU napisał: Ale kazano jednym i drugim ocenić/od razu cofać, czy to ich wybór był? -- Liwiusz |