jak to spad這 10cm 郾iegu...

Data: 2009-12-17 20:30:48
Autor: gobo
jak to spad這 10cm 郾iegu...
Hej,
U mnie spadlo mniej sniegu (Zgorzelec, moze z 2cm), ale przerabialem dzis to samo!!!
Nawet wyprzedzalem kilka pojazdow, bo nie dalo sie za nimi jechac. Zwalniali do 15-20km/h. Ani razu ABS sie nie wlaczyl, przyczepnosc super, szybkie ruszanie bezproblemowe.
Nie jestem zwolennikiem szybkiej jazdy i palowania, ale dzisiejsza reakcja przynajmniej 70% ludzi mnie zadziwila. Korki giganty, na swiatlach przejezdzaly moze po 2-3 pojazdy. Az sie boje, co bedzie jak spadnie wiecej sniegu, albo jak zrobi sie faktycznie slisko - chyba beda pchali auta:)
Piotr

jak to spad這 10cm 郾iegu...