jak to spadło 10cm śniegu...

Data: 2009-12-17 22:01:14
Autor: bratPit
jak to spadło 10cm śniegu...

nie wiem jak u Was - ale u mnie na oko z 10 cm...
taki puszek który wystarczy zdmuchnąć

więc rano zdmuchnąłem go szczotką i w drogę
przyczepność calkiem niezła - asfalt tylko delikatnie z nalotem białym - tym puszkiem
wciskam gaz -przyspiesza, wciskam hamulec - hamuje bez ABSu - wsio git ;]
no i jedziem sobie za pierwszym kierownikiem 30km/h - bo slisko
potem drugi, trzeci, czwarty... wszyscy jakby się umówili 30-35km/h
główna przelotówka łódzka - stan jak wyżej - 3 pasy ruchu-> 35km/h

to teraz wyobraź sobie, że wczoraj popołudniu/wieczorem/w nocy jechałem ok 600km przez nasz piękny kraj, np na DK11 co poniektóre osobówki jadące właśnie 30-40km/h, 'TIR-y' musiały wyprzedzać te auta, aby móc spokojnie równym tempem jechać do przodu, porażka,
brat

Data: 2009-12-18 06:57:20
Autor: kml
jak to spadło 10cm śniegu...

Użytkownik "bratPit" <krakus28no_spam@op.pl> napisał w wiadomości news:hge66r$osc$1inews.gazeta.pl...

[...]

Chciałem w sob/niedz wyskoczyć trochę dalej na kilka dni, ale właśnie taki scenariusz jazdy sprawił że dałem sobie spokój.

kml

jak to spadło 10cm śniegu...