jak to ze z³otem bywa³o

Data: 2009-04-17 22:57:23
Autor: Zbyszek
jak to ze z³otem bywa³o
http://stooq.pl/q/?s=xaupln&c=3y&t=l&a=ln&b=0

rokowania w usd nieco lepsze

http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=5y&t=l&a=ln&b=0

jakos nie slychac nawolywañ "kupujcie !"

--
Pozdrawiam,
Z.

Data: 2009-04-17 23:59:04
Autor: Adam Sito
jak to ze z³otem bywa³o
http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=5y&t=l&a=ln&b=0

jakos nie slychac nawolywañ "kupujcie !"

Jak dojdzie do 800 to mo¿e kupiê kilka certyfikatów reiffeisena...

--
AS

Data: 2009-04-18 10:39:29
Autor: Bart³omiej Miara
jak to ze z³otem bywa³o
Witam!

U¿ytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsau59$fm6$1news.onet.pl...
http://stooq.pl/q/?s=xauusd&c=5y&t=l&a=ln&b=0

jakos nie slychac nawolywañ "kupujcie !"

Jak dojdzie do 800 to mo¿e kupiê kilka certyfikatów reiffeisena...

Grasz przeciwko wykresom? Wg mnie po doj¶ciu ze spadkami do 800$ spadek do 715-720$.

Bart³omiej Miara

Data: 2009-04-18 15:29:43
Autor: Adam Sito
jak to ze z³otem bywa³o
Grasz przeciwko wykresom? Wg mnie po doj¶ciu ze spadkami do 800$ spadek do 715-720$.

Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

--
AS

Data: 2009-04-18 15:32:35
Autor: Adam Sito
jak to ze z³otem bywa³o
Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

Zw³aszcza ¿e teraz dostali¶my te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie kredyty bior± tylko bankruci.

--
AS

Data: 2009-04-18 15:16:32
Autor: Gonzo
jak to ze z³otem bywa³o

"Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> wrote in message news:gsckrm$6c2$1news.onet.pl...
Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

Zw³aszcza ¿e teraz dostali¶my te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie kredyty bior± tylko bankruci.

A kto da bankrutowi taki kredyt?

Data: 2009-04-18 18:18:32
Autor: totus
jak to ze złotem bywało
Gonzo wrote:

"Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> wrote in message
Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

Zwłaszcza że teraz dostaliśmy te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie
kredyty biorÄ… tylko bankruci.

A kto da bankrutowi taki kredyt?

Drugi bankrut. Przecież $$ to śmieci. Są tu tacy, którzy jakby natknęli się na torbę pełną banknotów $100 to by butem nie tknęli w obawie o wybrudzenie. Białoruś rulez. Nie ma to jednak żadnego znaczenia bo USA i Erokomuna rozpadnie się w najbliższą środę, a Polacy pomrą w rynsztokach od głodu i chorób, wyrąbani przez rudych Żydów oraz agentów WSI już we wtorek. Moją prognozę możecie skrupulatnie zapisać jest w niej i data i poziom.

Data: 2009-04-18 20:10:57
Autor: Adam Sito
jak to ze z³otem bywa³o
USA i Erokomuna
rozpadnie siê w najbli¿sz± ¶rodê

O tym ¿e euroko³choz siê rozpadnie to ja doskonale wiem. Polacy rozmontowali Uk³ad Warszawski, rozmontuj± i Uniê Europejsk±, co do tego nie mam najmniejszych w±tpliwo¶ci. Nie wiem tylko dlaczego mia³oby siê to wydarzyc ju¿ w najbli¿sz± ¶rodê?

AS

Data: 2009-04-18 20:26:51
Autor: marfi
jak to ze z³otem bywa³o
U¿ytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsd565$eb6$1news.onet.pl...
[...]

  Nie zapomnij, ¿e Polacy "rozmontowali" niegdy¶ równie¿ Polskê...

--
marfi

Data: 2009-04-18 18:11:00
Autor: Bart³omiej Miara
jak to ze z³otem bywa³o
Witam!

U¿ytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsckrm$6c2$1news.onet.pl...
Nie gram przeciwko wykresom. Wykres jest wzrostowy.

Zw³aszcza ¿e teraz dostali¶my te 20 mld $ linii kredytowej z MFW. Takie kredyty bior± tylko bankruci.

Dobre :)

Raz, albo siê patrzy na wykresy albo na wydarzenia/fundameny (AF).
Dwa, we¼ siê przejd¼ do banku i zapytaj kiedy, za ile, a przede wszystkim po co bank przyznaje linie kredytowe.
Trzy, co maj± wydrzenia w Polsce do trendów na z³oto/USD to ju¿ wogóle nie rozumiem.

Jesze raz pisze, po przekroczeniu 800 DOLARÓW za uncjê (spadaj±c od obecnego poziomu), wg mnie NAPEWNO spadnie wiêcej, do ok 720$.

Ostatnio taki myk widzieli¶my na parze EURO/PLN:
W trendzie spadkowym po przekroczeniu 4,40 poleeeeecia³ jak z górki.

To nawet Kuczyñski przewidzia³ i zgodnie z jego s³owami min finansów Polski zapowiedzia³ w tym momencie dzia³ania w celu umocnienia PLN. Poprostu ch³opaki dzia³aj± jak z podrêcznika do finansów :)

Bart³omiej Miara

Data: 2009-04-18 18:24:30
Autor: Bart³omiej Miara
jak to ze z³otem bywa³o
Witam!

U¿ytkownik "Bart³omiej Miara" <bmiara@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gscu30$c7j$1inews.gazeta.pl...
Jesze raz pisze, po przekroczeniu 800 DOLARÓW za uncjê (spadaj±c od obecnego poziomu), wg mnie NAPEWNO spadnie wiêcej, do ok 720$.

http://img2.vpx.pl/up/20090418/zloto.jpg

Bart³omiej Miara

Data: 2009-04-18 20:23:16
Autor: Adam Sito
jak to ze z³otem bywa³o
Raz, albo siê patrzy na wykresy albo na wydarzenia/fundameny (AF).
Dwa, we¼ siê przejd¼ do banku i zapytaj kiedy, za ile, a przede wszystkim po co bank przyznaje linie kredytowe.

Tak te¿ zrobi³em, oto co mi wysz³o na przyk³adzie mBanku:

prowizja za udzielenie kredytu                    - 1% kwoty kredytu nie mniej ni¿ 25 z³
prowizja za podwy¿szenie kwoty kredytu    - 1% podwy¿szenia
prowizja za odnowienie kredytu                - 1% kwoty odnowienia
op³ata za sporz±dzenie Aneksu do Umowy o kredyt    10 z³
op³ata za drug± i kolejn± wizytê przedstawiciela mBanku z dokumentacj± kredytow± (w przypadku niedope³nienia przez Klienta wszystkich formalno¶ci podczas pierwszej wizyty)                                        50 z³
sporz±dzenie i wys³anie na ¿yczenie Klienta potwierdzenia posiadania kredytu odnawialnego    15 z³

I teraz najwa¿niejsze: 1 czerwca 2009 r. mBank bêdzie nalicza³ prowizjê od niewykorzystanego limitu kredytowego w mBIZNES koncie, w wysoko¶ci 3% w skali roku.

Jeszcze jakie¶ pytania? Ja nie mam. Limit kredytowy jest takim samym sposobem ³upienia kredytobiorcy jak ka¿dy inny kredyt. Nie s±dzê ¿eby MFW mia³ du¿o lepsze warunki finansowe ni¿ mBank.

Trzy, co maj± wydrzenia w Polsce do trendów na z³oto/USD to ju¿ wogóle nie rozumiem.

No mi akurat chodzi³o o certyfikaty reiffeisena, a te s± wyceniane w PLN. Wiêc akurat wydarzenia w Polsce maj± tu du¿o do powiedzenia.

To nawet Kuczyñski przewidzia³

Wow, gdzie to zapisaæ?

--
AS

Data: 2009-04-19 05:04:02
Autor: NY
jak to ze z³otem bywa³o

U¿ytkownik "Adam Sito" <adamsito@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsd5t8$g1e$1news.onet.pl...

Jeszcze jakie¶ pytania? Ja nie mam. Limit kredytowy jest takim samym sposobem ³upienia kredytobiorcy jak ka¿dy inny kredyt. Nie s±dzê ¿eby MFW mia³ du¿o lepsze warunki finansowe ni¿ mBank.

dokladnie..50 mln USD bedzie brac rocznie z do³u MFW za gotowosc.

NY

Data: 2009-04-19 00:21:11
Autor: skippy
jak to ze z³otem bywa³o

U¿ytkownik "Bart³omiej Miara"

....nawet Kuczyñski przewidzia³...

id¿ mu buty czy¶ciæ

Data: 2009-04-19 09:38:01
Autor: Bart³omiej Miara
jak to ze z³otem bywa³o
Witam!

U¿ytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisa³ w wiadomo¶ci news:gsdka3$644$1nemesis.news.neostrada.pl...
> ...nawet Kuczyñski przewidzia³...

id¿ mu buty czy¶ciæ

Przyhamuj trochê....to nie piaskownica.

Bart³omiej Miara

Data: 2009-04-18 11:09:32
Autor: mwojc
jak to ze z³otem bywa³o
Adam Sito wrote:

[...]

Kupuj lepiej jak przebije 940 - 950.

Wycena certyfikatów zale¿y chyba jeszcze od kursu eurusd i eurpln, wiêc nie
tylko ceny z³ota nale¿y braæ pod uwagê...

--
Marek

jak to ze z³otem bywa³o