jak trasa Czestochowa - Warszawa?

Data: 2009-08-21 09:24:18
Autor: Lukasz
jak trasa Czestochowa - Warszawa?

Użytkownik "Amir" <didotom@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6lhfu$q0s$1inews.gazeta.pl...
Jak wygląda trasa częstochowa - warszawa

Musze dowieźć na lotnisko rodziców
i zastanawiam się jak długo zająć może dojazd, czy można spodziewać się korków
i gdzie?

wyjezdzam dokładnie z K-Koźla

Korków tak... w Warszawie, chodź zależy na którą jedziesz. Między Radomskiem a Rawą Maz. wiem że jedzie się bez problemów.

Data: 2009-08-21 09:28:45
Autor: Amir
jak trasa Czestochowa - Warszawa?

wyjezdzam dokładnie z K-Koźla

Korków tak... w Warszawie, chodź zależy na którą jedziesz. Między Radomskiem a Rawą Maz. wiem że jedzie się bez problemów.

dzięki za informację na lotnisku muszę być na 10tą

pozdrawiam

jak trasa Czestochowa - Warszawa?