jak tu sie nie wk..c?!

Data: 2012-12-18 23:04:27
Autor: Kuczu
jak tu sie nie wk..c?!
W dniu 2012-12-18 21:18, Texen pisze:
siema,

w Warszawce napadalo przez noc jakies 20 cm sniegu...
dzis bylem w Lodzi, a tam czarniutko! a ulicÄ… mignela mi nawet "L"-ka moto!
f**k!

Dziwny jest snieg w drugiej polowie grudnia w Polsce. Czyz nie ?

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2012-12-18 23:14:07
Autor: Magic
jak tu sie nie wk..c?!
W dniu 2012-12-18 23:04, Kuczu pisze:
[...]

No, spada i leży na jezdni zamiast spierdalać zanim go rozjadą.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.

Data: 2012-12-19 00:57:04
Autor: Texen
jak tu sie nie wk..c?!
On Tuesday, December 18, 2012 11:04:27 PM UTC+1, Kuczu wrote:
(...) Dziwny jest snieg w drugiej polowie grudnia w Polsce. Czyz nie ?

nie jest dziwny, nawet fajnie, ze bialo na swieta (NTG)
....tylko z jezdzeniem gorzej (TG)

Johnny wrote:

No dobra, ale co masz do tej elki? ;-)

elka akurat jechala jak patrzylem a chodzilo o to, ze to moto ;)

do placzu mi daleko, troche mnie zassalo w srodku jak mi przejechal pod nosem,
takie mile zassanie ;)

malo zimowego ruchu na preclach no i puscilem temat dla poddierzanija razgawora wszyscy jestescie zaaferowani prezentami i kupowaniem karpia, ze nawet na sekunde mysl wam nie przemknie w kierunku motocykli? --
texen
B12

Data: 2012-12-19 16:49:51
Autor: Monster
jak tu sie nie wk..c?!
W dniu 2012-12-19 09:57, Texen pisze:

malo zimowego ruchu na preclach no i puscilem temat dla poddierzanija razgawora

wszyscy jestescie zaaferowani prezentami i kupowaniem karpia, ze nawet na sekunde mysl wam nie przemknie w kierunku motocykli?

Przemknie,przemknie,aż się kobita wkurza że całe wieczory w garażu,no ale przecież trzeba się spieszyć zanim białe zniknie:-)

Tomek
BMW R1100S
Dniepr z wozem

jak tu sie nie wk..c?!