jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?

Data: 2009-10-01 13:52:38
Autor: kris
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?

Użytkownik <zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl> napisał w wiadomości news:1557.00000360.4ac3ca7bnewsgate.onet.pl...
kilkumilionowa kwota sporna, sprawa do wygrania w sądzie,
ale przewiduję serię kilku sprzecznych wyroków (mam rację,
nie mam, mam, nie mam, itd.) i wygraną w ostatniej instancji

nie chcę aby pieniądze w trakcie sporu sądowego zostały
zajęte komorniczo, nawet jeśli mógłbym je potem ew. odzyskać

Czy wpłata tych pieniędzy na jakiś fundusz lub polisę
emerytalną chroni przed zajęciem komorniczym?

Nie chcę wpłacać na czyjeś konto bankowe (przy dużej kwocie
każdy dotychczasowy przyjaciel mógłby zawieść, samo życie),
z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

Wpłać na lokaty w kilku SKOKach, bankach spółdzielczych.
Komornik sam ich nie znaqjdzie. Chyba ze ktoś mu podpowie gdzie szukać.

Krzysiek

jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?