jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?

Data: 2009-10-01 18:09:55
Autor: Chandler
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?
Czy wpłata tych pieniędzy na jakiś fundusz lub polisę
emerytalną chroni przed zajęciem komorniczym?

Polisa na życie = http://www.poradaprawna.pl/index_pytania.php?co=pozycja&id=25778

--
Chandler

Data: 2009-10-01 19:42:49
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
> [...]
> Czy wpłata tych pieniędzy na jakiś fundusz lub polisę
> emerytalną chroni przed zajęciem komorniczym?

super! Zwolnienie w 75%, to już coś.
Czyli np. wpłacam 4 mln w razie czego zajmą 1 mln, dobrze rozumiem?

Data: 2009-10-01 20:07:16
Autor: bzdreg
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl pisze:
[...]

Tylko, czy wydostaniesz potem tę kasę z polisy? Czy może tylko wdowa
dostanie?

--

Pzdr.
bzd.

Data: 2009-10-01 20:16:06
Autor: Chandler
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem kom orniczym?
Tylko, czy wydostaniesz potem tę kasę z polisy? Czy może tylko wdowa
dostanie?

Prędzej "Ojciec chrzestny" ;).

Data: 2009-10-01 20:29:03
Autor: zwyklyklientwieluzwyklychbankow3
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?
Tylko, czy wydostaniesz potem tę kasę z polisy? Czy może tylko wdowa dostanie?

myślałem o polisie ze składką regularną np. 1.000zł
rocznie i możliwością składek _dodatkowych_ o dowolnej wysokości (nie mniejszej niż x), ten x ubezpieczyciele ustawiają dość nisko, np.:
np. AIG >2.500zł, Allianz >500zł, itp.

Kombinuję że 4.000.000zł > 2.500zł > 500zł i że (jeśli umowa tak przewiduje) w razie czego
z dwóch pierwszych składek 2x1000zł odzyskam
zero lub 10% i całość lub 75% z 4.000.000zł

proszę o wskazanie ewentualnego błędu w rozumowaniu --

jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komo rniczym?