jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?

Data: 2009-10-01 21:01:14
Autor: Technolog
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?
Dnia Wed, 30 Sep 2009 23:15:39 +0200,
zwyklyklientwieluzwyklychbankow3@op.pl napisał(a):

Nie chcę wpłacać na czyjeś konto bankowe (przy dużej kwocie każdy dotychczasowy przyjaciel mógłby zawieść, samo życie),
z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

Gotówka/złoto w skrytce bankowej?

Data: 2009-10-02 09:57:22
Autor: robert1
> [...]

> z pełnomocnictwem, chcę aby aktywa figurowały na moje imię
> i nazwisko i były zwolnione z zajęcia komorniczego.

albo we własnej piwnicy, tudzież pod łóżkiem;)

Data: 2009-10-02 11:46:38
Autor: Technolog
Dnia Fri, 02 Oct 2009 09:57:22 +0200, robert1@mailinator.com napisał(a):

[...]

Większe ryzyko zniszczenia (pożar, zalanie) i kradzieży niż w skrytce
bankowej. Skrytki są zapewne też dodatkowo ubezpieczone.

Data: 2009-10-02 02:50:11
Autor: BK
On Oct 2, 11:46 am, Technolog <technokra...@gmail.kropka.com> wrote:
Dnia Fri, 02 Oct 2009 09:57:22 +0200, robe...@mailinator.com napisał(a):

> albo we własnej piwnicy, tudzież pod łóżkiem;)

Większe ryzyko zniszczenia (pożar, zalanie) i kradzieży niż w skrytce
bankowej. Skrytki są zapewne też dodatkowo ubezpieczone.

A widziales kiedys zajecie komornicze przychodzace do banku? Myslisz,
ze komornik to taki nieszkodliwy idiota, ktory nie wie o istnieniu
skrytek?

Ucieczka przed egzekucja to sztuka nieco bardziej skomplikowana
polegajaca glownie na wykorzystaniu instrumentow prawnych
uniemozliwiajacych egzekucje, a nie lopatologia polegajaca na
ukrywaniu czegos w sensie fizycznym :)

Data: 2009-10-02 14:32:36
Autor: robert1
jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?

Większe ryzyko zniszczenia (pożar, zalanie)

Nie w gotówce, a w sztabkach złota.

--

jak uchronićDUŻEpieniądze przed zajęciem komorniczym?