jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne

Data: 2016-07-04 18:26:27
Autor: kriters
jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne
On 2016-06-26 16:37, kriters wrote:
Czy z tymi hałaśliwymi skurwysynami da się jakoś walczyć ? Od 6:30 nie słysze niczego
oprócz tego napierdalania tego gówna z każdej strony. Myśle czy nie zacząć od jakiegoś
pisma od kancelarii prawnej. Raczej nie mogę liczyć na zebranie większej grupy ludzi
bo tu głównie stare dewotki a reszta nie będzie miała odwagi się wychylić.

Ma ktoś jakieś pomysły ?

PS. Darujcie sobie pierdolenie typu "wyprowadź się do dżungli".

Dla tych, którzy proponują iść do ksiedza i sprawę załatwić (to o TYM kościele):

"Konsultowałem sprawę na spotkaniach z grupami parafialnymi i zdecydowana większość była ,,za"."

Aha, czyli kościelne dewoty są za czyli inni też muszą.

"Mam wrażenie, że głosy oburzenia podnoszą ci, dla których dzwony są swoistym wyrzutem sumienia - odpiera
zarzuty proboszcz."

Bez komentarza.

Data: 2016-07-04 19:03:45
Autor: Kviat
W dniu 2016-07-04 o 18:26, kriters pisze:

[...]

Dobrze się zastanów. Może jednak te dzwony da się polubić... wyrzuty sumienia noszone na plecach mogą sporo ważyć:
https://www.youtube.com/watch?v=5_QMsssIxfs

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-07-04 19:27:25
Autor: kriters
On 2016-07-04 19:03, Kviat wrote:
[...]

O moje sumienie się nie martw. To raczej ktoś inny próbuje zagłuszyć swoje.

Data: 2016-07-04 19:45:08
Autor: Kviat
W dniu 2016-07-04 o 19:27, kriters pisze:
On 2016-07-04 19:03, Kviat wrote:
[...]

Napiszę tego posta jeszcze raz, tym razem z odpowiednim emotikonem na końcu.

Pozdrawiam
Piotr

Data: 2016-07-04 19:58:20
Autor: kriters
On 2016-07-04 19:45, Kviat wrote:

[...]

To może ja też napiszę jeszcze raz ?
Zapewniam, że zrozumiałem za pierwszy razem.

jak uciszyć pierdolone dzwony kościelne