jak ustawic wiazania

Data: 2009-04-06 19:12:49
Autor: Grzegorz Lipnicki
jak ustawic wiazania
popelnilem http://miniurl.pl/wiazania
prosze o ewentualne komentarze.

co do tej opinii, to byłbym  się skłonny zgodzić :
"Wbrew pozorom najczęściej do urazu dochodzi przy małej prędkości, bądź wręcz po zatryzmaniu"
za ileś tam sezonów uszkodziłem się na nartach raptem lekko dwa razy (w odstępie ponad 20 lat) właśnie w dokładnie takiej sytuacji; a ile razy upadłem na nartach, to już nie zliczę;
oprócz tego miałem  5x nogę w gipsie, 2x w gipsie kończyny górne, głowę szytą 2x, nos złamany1x-
głównie piłka nożna;

 g.

Data: 2009-04-07 00:33:48
Autor: Titus Atomicus
jak ustawic wiazania
In article <grdd7s$mdi$1@news.onet.pl>,
 "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]

oprócz tego miałem  5x nogę w gipsie, 2x w gipsie kończyny górne, głowę szytą 2x, nos złamany1x-

Ciekawe kiedy wprowadza nakaz uprawiania sportu w kaskach?

TA

Data: 2009-04-07 07:34:59
Autor: J.F.
jak ustawic wiazania
On Tue, 07 Apr 2009 00:33:48 +0200,
[...]

W paru juz wprowadzili - hokej, football amerykanski.

Ale tu widac pelna zbroja bardziej by sie przydala niz kask ..  moze
rezygnacja ze sportu :-)

J.

Data: 2009-04-07 07:52:09
Autor: Grzegorz Lipnicki
jak ustawic wiazania

Ale tu widac pelna zbroja bardziej by sie przydala niz kask ..  moze
rezygnacja ze sportu :-)

wszystko to była raczej rekreacja ruchowa w rozumieniu stosownych
przepisów;

 g.

Data: 2009-04-07 10:05:47
Autor: J.F.
jak ustawic wiazania
Użytkownik "Grzegorz Lipnicki" <grzdodanelipni@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:grepnm$tt1$1news.onet.pl...
Ale tu widac pelna zbroja bardziej by sie przydala niz kask .. moze
rezygnacja ze sportu :-)

wszystko to była raczej rekreacja ruchowa w rozumieniu stosownych
przepisów;

Tak czy inaczej - widac ze glowa ucierpiala najmniej, wiec nie kask jest problemem :-)

Ale jesli tak czesto lamiesz konczyny - moze lekarz, moze rezygnacja ze sportow ekstremalnych  ?

J.

Data: 2009-04-07 10:31:10
Autor: Grzegorz Lipnicki
jak ustawic wiazania

Ale jesli tak czesto lamiesz konczyny - moze lekarz,

ależ grożąca osobom prowadzącym zdrowy tryb życia
gama urazów, po których medycy
aplikują gipsik jest dość bogata, a to:  skręcenia,
zwichnięcia, rozerwania wiązozrostów, zapalenia ścięgien;
złamania kończyn jakoś mnie omijają;

 g.

jak ustawic wiazania