jak ustawic wiazania

Data: 2009-04-07 08:20:57
Autor: maniek
jak ustawic wiazania
Tyle że lepiej to robić w domu na dywanie. Stawiasz kogoś na nartę z tyłu lub z przodu i próbujesz wypiąć silnym szarpnięciem tył i przód. Wiązania ustaw tak, żeby się wypinały z lekkim wysiłkiem.

P.S.
Skala DIN dla dzieci 5..8 lat to porażka!!!

Pozdrawiam
Maniek

Data: 2009-04-07 10:08:29
Autor: J.F.
jak ustawic wiazania
Użytkownik "maniek" <mmiazga@wr.onet.pl> napisał w wiadomości news:grerfs$gdb$1atlantis.news.neostrada.pl...
Tyle że lepiej to robić w domu na dywanie. Stawiasz kogoś na nartę z tyłu lub z przodu i próbujesz wypiąć silnym szarpnięciem tył i przód. Wiązania ustaw tak, żeby się wypinały z lekkim wysiłkiem.

Doszedlem do takiej perfekcji ze nie potrzebuje drugiej osoby :-)

J.

Data: 2009-04-07 12:49:36
Autor: gajowy
jak ustawic wiazania
"J.F." wrote:

> [...]
> wysiłkiem.

Doszedlem do takiej perfekcji ze nie potrzebuje drugiej osoby :-)

Trzeba to umieć :)
Sprawdzam tak właśnie wiązania, bo w "podziałki", zwłaszcza
na starych wiązaniach nie wierzę.
W wypadku jednej pary kilkuletnich nart (wiązania Salomona),
na których akurat sporo jeżdże sprężyny są na tyle miękkie,
że przody mam na 10 :)

I korzystając z okazji uczulam, że zbyt miękkie ustawienie
wiązań jest równie niebezpieczne jak zbyt duże.

Zdarzyło mi się "zgubić" nartę przy szybkiej jeździe,
na jakiejś nierówności ... coś jak Bode Miller ;))
Bark bolał mnie przez parę tygodni, właciwie to do dziś
tak całkiem nie jest OK - aż od grudnia!

   gajowy

....carve diem

jak ustawic wiazania