jak ustawic wiazania

Data: 2009-04-07 20:38:54
Autor: Jacek
jak ustawic wiazania
Popieram w pełni.
Kiedyś dawno temu tabelki uwzględniały jeszcze szerokość rzepki kolana, a więc typ budowy kostnej narciarza. Teraz jakoś nie słyszę, a przeciez kolana nie są zbudowane wg normy DIN, EN, tylko jak Bozia dała.
Synowi na przyklad (14 lat) nastawili w serwisie na 6 wg tabeli. Jezdzi b. dobrze i dynamicznie, ale uznałem, że 6 to gruba przesada i nastawilismy na 4,5 (przód) i 4,75 (tyl).
Jacek

Data: 2009-04-08 14:00:46
Autor: Mirosław Nowak
jak ustawic wiazania

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości
Kiedyś dawno temu tabelki uwzględniały jeszcze szerokość rzepki kolana,
Tam gdzie serwisuję dalej tak robią tj. pomiar główki kości :)
mirek

Data: 2009-04-08 14:42:39
Autor: Titus Atomicus
jak ustawic wiazania
In article <gri3p1$gtb$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Mirosław Nowak" <nowakm'wywal_to'@zetokatowice.pl> wrote:

Użytkownik "Jacek" <> napisał w wiadomości
> Kiedyś dawno temu tabelki uwzględniały jeszcze szerokość rzepki kolana,
Tam gdzie serwisuję dalej tak robią tj. pomiar główki kości :)

 A poprawke na osteoporoze biora?

TA

Data: 2009-04-08 16:08:16
Autor: Mirosław Nowak
jak ustawic wiazania

Użytkownik <> napisał w wiadomości >
A poprawke na osteoporoze biora?

A wiesz, że się zapytam :) bo to chyba nie zależy tylko od wieku ?
mirek

Data: 2009-04-08 18:24:47
Autor: Titus Atomicus
jak ustawic wiazania
In article <grib84$59j$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
> [...]

Użytkownik <> napisał w wiadomości >
> A poprawke na osteoporoze biora?

A wiesz, że się zapytam :) bo to chyba nie zależy tylko od wieku ?

Ano nie. Chodzi mi tylko o to, ze kosc kosci nie rowna...
Wiec te wszelkie ustawienia mocno przyblizone sa.

TA

Data: 2009-04-08 20:28:34
Autor: gajowy
jak ustawic wiazania

> [...]

> mirek

Ano nie. Chodzi mi tylko o to, ze kosc kosci nie rowna...
Wiec te wszelkie ustawienia mocno przyblizone sa.

.... że się tak wtrącę obok:
mam jeszcze chyba stare tabele od Rotomatów Markera (1. poł. lat 70.)
gdzie są szczegółowe rozpiski ustawień zależne od różnych parametrów,
w tym oczywiście wielkość główki kości piszczelowej(?). Najmocniej
zapamiętałem jak tato mierzył mi właśnie coś w kolanie suwmiarką :)
....bo oczywiście specjalnego przyrządu Markera nie miał :)

   gajowy

....carve diem

Data: 2009-04-08 21:01:21
Autor: Grzegorz Lipnicki
jak ustawic wiazania

mam jeszcze chyba stare tabele od Rotomatów Markera (1. poł. lat 70.)
gdzie są szczegółowe rozpiski ustawień zależne od różnych parametrów,
w tym oczywiście wielkość główki kości piszczelowej

jest to metoda występująca i aktualnie;
sam mam taką tabelkę dołączoną do współczesnych
wiązań w instrukcji nie dla klienta, bo tu już trzeba dobrze wiedzieć co i jak mierzyć;)

proszę zresztą spojrzeć tu:
http://www.montana-international.com/Produkte/Bindungsmesstechnik/tabid/836/Default.aspx

"You can choose between the tibia or weight method. "

 g.

jak ustawic wiazania