Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.sport.zimowe   »   jak ustawic wiazania

jak ustawic wiazania

Data: 2009-04-09 04:40:58
Autor: Kobalt
jak ustawic wiazania
On 6 Kwi, 18:06, "radxcell" <sp___...@o2.pl> wrote:
witam,

drodzy grupowicze, poniewaz popelnilemhttp://miniurl.pl/wiazania
prosze o ewentualne komentarze. w koncu z nartami mam niemalze tyle wspolnego co
z samochodami drogimi, a szkoda by bylo gdyby ktos sie uszkodzil wskutek mojej
pomylki..

z gory dziekuje za uwagi
pozdr, rdx

--

Nie jestem fachowcem - po prostu intensywnie jeżdżę, ale na moje oko,
to te siły wypięć w Twojej tabelce są zaniżone co najmniej o 1 DIN
(nawet wziąwszy pod uwagę sugerowane pod tabelką korekty).
Pozdrawiam
Kobalt

Data: 2009-04-09 17:38:41
Autor: Jacek
jak ustawic wiazania
Znajoma, która w tym sezonie jeździła po raz drugi (trochę już umie ale nadal się uczy) miała nastawione wg tabeli. Na prawie płaskim przy kolejce ujechały jej narty, zrobiła przyklęk, wstała, ale coś ja bolalo i już nie jezdziła. Efekt - zerwane całkowicie wiezadło krzyzowe. IMO lepiej mieć za słabo, niż za mocno.
Jacek

Data: 2009-04-18 21:57:07
Autor: Titus Atomicus
jak ustawic wiazania
In article <grl4tp$p29$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 "Jacek" <maps@wp.pl> wrote:

Znajoma, która w tym sezonie jeździła po raz drugi (trochę już umie ale nadal się uczy) miała nastawione wg tabeli. Na prawie płaskim przy kolejce ujechały jej narty, zrobiła przyklęk, wstała, ale coś ja bolalo i już nie jezdziła. Efekt - zerwane całkowicie wiezadło krzyzowe. IMO lepiej mieć za słabo, niż za mocno.
 W przypadku poczatkujacych - rzeczywiscie - lepiej za slabop niz za mocno.
W przypadku dobrze i szybko jezdzacych - zdecydowanie -  lepiej za mocno.

TA

Data: 2009-04-19 10:03:17
Autor: radxcell
jak ustawic wiazania
*Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world* wrote in
<news:Titus_Atomicus-8594D6.21570718042009news.onet.pl>:
 W przypadku poczatkujacych - rzeczywiscie - lepiej za slabop niz za
mocno.
W przypadku dobrze i szybko jezdzacych - zdecydowanie -  lepiej za mocno.
TA

zgoda. uzupelnie artek o te uwage, bo rzeczywiscie, to prawda.

niemniej jednak zakladam, ze jesli ktos go czytal i chce sie nim kierowac, to
raczej jest noob niz pro ;)

pozdr, rdx

Data: 2009-04-09 21:24:24
Autor: Andrzej Ozieblo
jak ustawic wiazania
Kobalt pisze:

Nie jestem fachowcem - po prostu intensywnie jeżdżę, ale na moje oko,
to te siły wypięć w Twojej tabelce są zaniżone co najmniej o 1 DIN
(nawet wziąwszy pod uwagę sugerowane pod tabelką korekty).

Nie sa zanizone. Sa OK. Tabela ta pochodzi z tabli DIN dla Markera, ktora mozna znalezc np. tu: http://www.narty.pl/index.php?id=301&tx_ttnews[tt_news]=138&cHash=bad58a56a0
Osobiscie ustawiam wszystkie rodzinne i okoliczne wg. tej tabeli i jeszcze nikt nie narzekal. Oczywiscie do wszystkiego trzeba podchodzic z glowa i wyczucie. Np. przesuniecie o dwie pozycje nie jest konieczne jesli ktos jesdzi swietnie, ale malo agresywnie. Duzo zalezy od warunkow: ciezki snieg, muldy czy jazda po sztruksie. Jesli nasz ciezar czy wzrost jest na granicy dwoch kategorii, gdzie mamy sie zaliczyc? Itd. Jako pierwsza przymiarka, tabela daje niezle przyblizenie.

Inna rzecz, o czym wielokrotnie pisal Mirek Nowak, dotyczy wiarygodnosci ustawien, a wiec czy "5" na skali to jest naprawe "5", a nie "3.5" na ten przyklad. To mozna, a nawet nalezy co kilka lat, zweryfikowac w lepszych serwisach, gdzie maja maszyny testujace.

jak ustawic wiazania

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona