jak utrzymać wagę?

Data: 2012-11-29 02:03:33
Autor: rmikke
jak utrzymać wagę?
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:20:53 UTC+1 użytkownik rrh napisał:
Chociaż ostatnio mało jeżdżę na rowerze, prawie codziennie spaceruję / maszeruję przez około godzinę. O ile 105 kg przy 188 cm 2 lata temu to była nadwaga, to teraz obawiam się, że 86 kg to już za mało - a wagę tracę regularnie, mimo że staram się jeść więcej niż ostatnio. W ciągu roku schudłem prawie 15 kg.

Od dzisiaj postanowiłem zapisywać sobie wagę co tydzień, i jeżeli dojdę do, powiedzmy, 80 kg, będę musiał podjąć jakieś kroki, bo to może być coś niepokojącego.

Myślicie, że 1 godzina ruchu dziennie jest wstanie tak wiele zmienić?
Jak Wy staracie się utrzymać wagę? Macie specjalną dietę? Co możecie poradzić?

1. Sprawdzić, czy nie tasiemiec.
2. łamać wiersze.

Data: 2012-11-29 11:54:00
Autor: szufla
jak utrzymać wagę?
1. Sprawdzić, czy nie tasiemiec.

Tez bym koledze radzil sie udac do lekarza i zrobic badania krwi.

sz.

jak utrzymać wagę?