jak utrzymać wagę?

Data: 2012-11-29 02:23:26
Autor: piotr.tarasiuk
jak utrzymać wagę?
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 09:20:53 UTC+1 użytkownik rrh napisał:

....miałem podobnie przez ok 2 lata - chudłem ok 0,5kg na miesiąc do czasu kiedy waga ustaliła się na 74-75 kg przy wzroście 180 cm - wg BMI to norma. Twoje BMI też jest w normie. Może jeszcze nie doszedłeś do swojej wagi albo rzeczywiście masz "lokatora". Jeśli oprócz spadku wagi doświadczasz innych dolegliwości - zmęczenie, spadek energii itp. to warto jednak zasięgnąć porady lekarza.

pozdro
Piotr

Data: 2012-11-29 02:54:28
Autor: rrh
jak utrzymać wagę?
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 11:23:26 UTC+1 użytkownik piotr.t...@gmail.com napisał:

[...]

Do chyba 19-20 roku życia miałem problemy z niedowagą. Ustabilizowało się, kiedy przestałem rosnąć + jakiś czas. Nie chciałbym znów być tak chudy, jak byłem. Ale może masz rację, że dopiero dążę do swojej wagi.

Jeśli oprócz spadku wagi doświadczasz innych dolegliwości - zmęczenie, spadek
energii itp. to warto jednak zasięgnąć porady lekarza.

Ku mojemu zaskoczeniu, jest odwrotnie! Choć jesień i brak światła słonecznego zawsze mi doskwierała (jakiś SAD czy coś), w tym roku, dzięki samodyscyplinie, potrafię się nieźle mobilizować. Nawet od 3 tygodni wstaję o 6.

Data: 2012-11-29 03:44:00
Autor: piotr.tarasiuk
jak utrzymać wagę?
W dniu czwartek, 29 listopada 2012 11:54:28 UTC+1 użytkownik rrh napisał:

[...]

.... jak jest energia znaczy się POWER to raczej nie ma co do lekarza bo tego się nie leczy :-)) no chyba że ADHD :-))
a jeśli nie chcesz być "chudy" to może podbuduj masę mięśniową - niekoniecznie w siłowni - "Proteo System" jest fajnym zestawem ogólnorozwojowym

pozdro
Piotr

jak utrzymać wagę?