jak uzyskaæ wiarygodny wynik 0-100km/s

Data: 2010-11-12 17:29:23
Autor: kogutek
jak uzyskaæ wiarygodny wynik 0-100km/s
Witam,

Pytanie jak w temacie. mam tylko w±tpliwo¶ci jakie mia³y by byæ
prze³o¿enia ? przecie¿ mogê od 0-100 pój¶æ w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak siê robi takie testy ? mo¿e trzeba skorzystaæ z us³ug
hamowni ?

Pozdrawiam :)
Nie było trabantów z pięcio biegowymi skrzyniami do przodu. A samochodzie który
niedawno miałem to by było 1 i 2. Z tym że 2 nie do końca. W zasadzie to sama
dwójka też by wystarczyła. Pomyślałem sobie nawet po co oni tam jedynkę zrobili.
chyba tylko po to żebym mógł ciężarówkę z rowu wyciągnąć. --

jak uzyskaæ wiarygodny wynik 0-100km/s