jak uzyskac CashBack?

Data: 2012-09-13 16:20:37
Autor: szymek
jak uzyskac CashBack?
Czesc
Za jakiś czas będę robił większe zakupy przez internet (wydatek ok. 5k). Mam konto w Synku. Czy jest jakiś sposób żeby uzyskac 5% CB? Nie wszystkie sklepy umożliwiają płatnosc za pomocą "płacę z alior sync".
PZDR

Data: 2012-09-13 16:31:52
Autor: SQLwiel
jak uzyskac CashBack?
W dniu 2012-09-13 16:20, szymek pisze:
[...]

Po 1-sze primo, to się nazywa "moneyback".
Cashback, to wypłata gotówki przy okazji płatności kartą za zakupy.

A merytorycznie - wybrać takiego sprzedawcę, który ma "płacę Synkiem", choć ktoś-tu twierdził, że płatność w necie wypukłą debetówką synkową mu odbiła 5%.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-13 16:37:12
Autor: szymek
jak uzyskac CashBack?
Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:5051ee57$0$26698$65785112news.neostrada.pl...

Po 1-sze primo, to się nazywa "moneyback".
Cashback, to wypłata gotówki przy okazji płatności kartą za zakupy.

yyy, pomyliłem pojęcia, masz rację

A merytorycznie - wybrać takiego sprzedawcę, który ma "płacę Synkiem", choć ktoś-tu twierdził, że płatność w necie wypukłą debetówką synkową mu odbiła 5%.

Może głupie pytanie, ale w jaki sposób mogę zapłacic kartą? Mam kartę debetową, ale nie widziałem opcji, żeby zapłacic kartą.

Tak, wiem, jestem lama :-)

Data: 2012-09-13 17:00:17
Autor: SQLwiel
jak uzyskac CashBack?
W dniu 2012-09-13 16:37, szymek pisze:

Może głupie pytanie, ale w jaki sposób mogę zapłacic kartą? Mam kartę
debetową, ale nie widziałem opcji, żeby zapłacic kartą.

Tak, wiem, jestem lama :-)

Nie, spoko. Po to jest grupa, żeby pytać.

Poza tym... aż mnie ciśnie (i się nie powstrzymam), bym zacytował moją przedawną wersję paragrafu 22: Lamer, który przyznaje się, że jest lamerem - nie jest lamerem!

To zależy od sprzedawcy. "Poważny" sprzedawca fundnie sobie obsługę płatności karcianych lub innych "natychmiastowych", a w tym drugim przypadku raczej będzie miał "płacę Synkiem".
[Sam nie mam Synca, więc w tej materii się nie wymądrzam]

Jeśli sprzedawca tego nie ma, to wnioski sam wyciągnij.
Ew. zasugeruj mu, żeby to, co Cię interesuje, wystawił na Allegro.

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-13 17:20:16
Autor: szymek
jak uzyskac CashBack?
Użytkownik "SQLwiel" <"[nick]"@guglowapoczta.com> napisał w wiadomości news:5051f500$0$1317$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2012-09-13 16:37, szymek pisze:

Jeśli sprzedawca tego nie ma, to wnioski sam wyciągnij.
Ew. zasugeruj mu, żeby to, co Cię interesuje, wystawił na Allegro.

A na Allegro jak uzyskac zwrot? PayU?

Data: 2012-09-13 17:27:53
Autor: SQLwiel
jak uzyskac CashBack?
W dniu 2012-09-13 17:20, szymek pisze:

Jeśli sprzedawca tego nie ma, to wnioski sam wyciągnij.
Ew. zasugeruj mu, żeby to, co Cię interesuje, wystawił na Allegro.

A na Allegro jak uzyskac zwrot? PayU?

Tak, PayU i "płacę Synkiem"

--

Dziękuję i pozdrawiam.   SQLwiel.

Data: 2012-09-13 18:13:07
Autor: Darek
jak uzyskac CashBack?

Tak, PayU i "płacę Synkiem"

Lub płacę kartą on-line

I dalej kartą Synkową

Darek

Data: 2012-09-13 18:37:14
Autor: m7marek
jak uzyskac CashBack?
trzeba też uważać, by pisała "PŁACĘ z Aior Sync", a nie tylko "Alior Sync". Ja tak dałem się wrobić, płacąc przez transferuj.pl , poprostu po wybraniu tej opcji płatności dostałem tylko dane do przelewu, a wtedy na moneyback nie ma co liczyć, płatności karta tez tam nie było, choc na stronie transferuj.pl niby ze jest taka mozliwość, ale ja jej na pewno nie miałem.

Data: 2012-09-13 13:20:55
Autor: luc
jak uzyskac CashBack?
On 13 Wrz, 18:38, "m7marek" <m7ma...@interia.pl> wrote:
[...]

Czyżby płatność za Veturilo?
To transferuj to jakaś niezła łatanina jest...

pzdrwm
luc

Data: 2012-09-14 18:54:19
Autor: xbartx
jak uzyskac CashBack?
Dnia Thu, 13 Sep 2012 18:37:14 +0200, m7marek napisał(a):

[...]

Dlatego chyba lepiej wybierać zawsze jak jest "płacę kartą" i podać namiary na debetówkę Synka.

--
xbartx

Data: 2012-09-14 22:29:06
Autor: szymek
jak uzyskac CashBack?
Użytkownik "xbartx" <bart@hashzero.net> napisał w wiadomości news:k2vugr$hsg$2node2.news.atman.pl...
Dnia Thu, 13 Sep 2012 18:37:14 +0200, m7marek napisał(a):

Dlatego chyba lepiej wybierać zawsze jak jest "płacę kartą" i podać
namiary na debetówkę Synka.

Mógłbyś przybliżyc, jak dokładnie to zrobic?

jak uzyskac CashBack?