jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

Data: 2010-11-12 03:31:08
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Witam,

Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być
przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług
hamowni ?

Pozdrawiam :)

Data: 2010-11-12 04:52:41
Autor: Artur Kaszak
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On 12 Lis, 12:31, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
Witam,

100 km/s może być niełatwe do osiągnięcia. Ale próbuj.

A.

Data: 2010-11-12 04:57:01
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 13:52, Artur Kaszak <akas...@gmail.com> wrote:
On 12 Lis, 12:31, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:

> Witam,

100 km/s może być niełatwe do osiągnięcia. Ale próbuj.

cholera... wybacz, jakiś dzisiaj ospały dzień mam ;) rzecz jasna
chodziło o 100km/h ;)

Data: 2010-11-12 09:47:25
Autor: Pszemol
"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c96b8ac6-90b8-4713-915a-34cf148362aeg2g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
a niektóre nawet na 2.

Data: 2010-11-12 14:41:51
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
a niektóre nawet na 2.

normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
obrotach i na trzecim biegu 100.

Data: 2010-11-13 00:31:38
Autor: huri_khan
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:41:51 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

[...]

Mój na 2 jedzie max 97 km/h wg GPS i nic więcej nie wycisnę.
Od 0-100 km/h robię w 12,2s (zimowe opony, i droga o słabej przyczepności
przez co tracę przy ruszaniu) Miezone wspomnianym wcześniej racechono
http://www.racechrono.com/

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-11-13 08:21:09
Autor: Przembo
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
*Mateusz* w wiadomości
news:987800e5-9141-4239-8d50-561f78a6264ffv1g2000vbb.googlegroups.com napisał(a):
[...]

Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty jeździłeś kiedyś autem? O posiadanie prawa jazdy nie pytam bo odpowidź nasuwa się sama...

Poproś kogoś o zrobienie testu w stylu przyśpieszamy na każdym biegu nie przekraczając 3-4krpm i po prostu zmierz czas przyśpieszenia czymkolwiek. O dokładność pomiaru się nie bój, czy to wyjdzie 29s czy 31s nie ma znaczenia, bo czas będzie "troche" odbiegał od katalogu.

A przyśpieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but w podłoge do czerwonego pola, 2 but w podłoge i w wielu autach jest już 100kmph. I taka jazda nie ma nic wspólnego z katowaniem, silnik można używać w takim zakresie obrotów, katowanie to ciągła jazda na wysokich lub zbyt niskich obrotach.

Pozdr

Data: 2010-11-13 00:11:44
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:
Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...

Daj spokój z takimi wywodami ok ?

A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach jest ju
100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem, silnik mo na u ywa
w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda na wysokich lub zbyt
niskich obrotach.

Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź..
Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
oczywiste również dla innych.

Data: 2010-11-13 10:36:42
Autor: Przembo
news:6d12801a-6a1e-492e-ab68-e8150ce01ebfk5g2000vbn.googlegroups.com napisał(a):
[...]

Ciesze się że mogłem pomóc w takim razie.

Pozdr

Data: 2010-11-12 11:32:05
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin Mateusz
[...]

Dobrze się czujesz?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 03:54:03
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On 12 Lis, 12:32, to <t...@abc.xyz> wrote:

Dobrze się czujesz?

Wyśmienicie. W czym problem? 1-3-5 to biegi, pytałem czysto
teoretycznie.

Data: 2010-11-12 11:50:32
Autor: kamil
[...]

1-3-co?

http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1315419045.html

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 03:54:50
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 12:50, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1...

Dzięki wielkie !

Data: 2010-11-12 11:56:40
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c6348d0d-48b1-4321-9319-09d4534fe56en30g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Lis, 12:50, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1...

Dzięki wielkie !

Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 04:03:14
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 12:56, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i
innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny
(porownywalem z dwoma innymi).

Rozumiem. Powiedz mi jeszcze w jakich warunkach przeprowadzasz takie
testy ? przy bezwietrznej pogodzie i prostej, dobrej drodze czy
niekoniecznie.

Data: 2010-11-12 13:01:21
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:adfe3b78-73a5-4d42-bc58-e13c59583dafe26g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Na amatorskie potrzeby wystarczy przejechac sie po dwa razy w kazda strone prosta droga w jakis bezwietrzny dzien. Roznice jednej czy dwoch dziesiatych na setke w takiej zabawie maja znaczenie, zwlaszcza ze wystarczy kiepsko ruszyc i z 5.5 robi sie 6.5 sekundy..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 13:01:59
Autor: kamil
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:ibjdr3$2lc$1inews.gazeta.pl...

[...]

tfu, nie maja znaczenia oczywiscie. Piatkowa pomrocznosc jasna mnie dopadla, pora na kawe. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 12:57:17
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin kamil
Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do
komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc
wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

Jak auto w miarę nowe to lepiej kupić ELM-a. Koszt < 100 zł, wskazania dokładniejsze.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 05:05:37
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
jakim sposobem urządzenie poprzez gniazdo zapalniczki potrafi odczytać
dane z (no właśnie... komputera pokładowego ?) jakby te urządzenia o
których wspomnieliście miały jakieś moduły typu GPS albo instrumenty
do pomiaru prędkości zastosowane w fotoradarach (wiązka laserowa?) to
bym uwierzył, ale przecież odczytują tez inne parametry. Ktoś mnie
oświeci ?

Data: 2010-11-12 13:07:12
Autor: to
[...]

Może byś tak zrobił sobie przerwę od usenetu, wytrzeźwiał, jutro wrócił, przeczytał to co nawypisywałeś, zastanowił się nad sobą i zadał jakieś pytanie do rzeczy?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:07:47
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:dac654da-a8cb-4443-ac3a-2578d6ff1beah21g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Akcelerometr mierzy przyspieszenie, znajac czas latwo z tego obliczyc aktualna predkosc i juz masz dokladnie zmierzony czas 0-100km/h, 0-400m, 100km/h-0, do tego przeciazenia w zakretach i cala reszta.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 13:09:39
Autor: to
[...]

Zauważ, że on pytał pod postem o ELM-ie. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:14:06
Autor: kamil
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4cdd3c93$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil

[...]

Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od ubran po gitary pod tym haslem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 05:27:31
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 14:14, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od ubran
po gitary pod tym haslem.

chodziło pewnie o interfejs diagnostyczny do odczytu błędów itp.
Zerknij na allegro.

Data: 2010-11-12 13:37:15
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin kamil
Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od
ubran po gitary pod tym haslem.

Interfejs diagnostyczny podłączany via OBD.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:08:32
Autor: Paweł Andziak
W dniu 12.11.2010 12:56, kamil pisze:

[...]

Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

--
ganda

Data: 2010-11-12 04:47:55
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 13:08, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:
Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

może poszukam jakiegoś softu pod symbiana... dzięki za sugestię.
Chciałbym zmierzyć przyspieszenie.

Data: 2010-11-12 14:34:57
Autor: kkk
On 12 Lis, 13:47, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

może poszukam jakiegoś softu pod symbiana... dzięki za sugestię.

Pod Symbiana masz programik GTx

Data: 2010-11-13 00:25:35
Autor: huri_khan
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:34:57 -0800 (PST), kkk napisał(a):

Pod Symbiana masz programik GTx

Mam i polecam.

Ostatnio się bawiłem darmowym softem pod Symbiana, też jest całkiem niezły
i ma większe możliwości.
http://www.racechrono.com/

Data: 2010-11-12 10:25:40
Autor: Pszemol
"Paweł Andziak" <ganda@ganda.pl> wrote in message news:ibjb1h$i6l$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale ta na iPhone nie działa.

Data: 2010-11-12 14:11:32
Autor: J.F.
On Fri, 12 Nov 2010 13:08:32 +0100,  Paweł Andziak wrote:
[...]

Zwracam tylko uwage ze istotne jest tutaj dokladne wypoziomowanie
miernika. Przy rozpedzaniu tyl siadzie o 2 cm, przod sie podniesie i
mamy juz prawie 2% skladowej ziemskiej. Nieduzo - ale 0.2m/s^2 po 10s
to juz blad o 7km/h.

Zyroskop by trzeba do srodka wsadzic i korygowac.
Albo sie pobawic w mierzenie 1/4 mili :-)

J.

Data: 2010-11-12 13:10:16
Autor: Paweł Andziak
W dniu 12.11.2010 12:31, Mateusz pisze:
[...]

Ale co chcesz zmierzyc?

--
ganda

Data: 2010-11-12 15:11:21
Autor: Robert Rędziak
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On Fri, 12 Nov 2010 03:31:08 -0800 (PST), Mateusz
<mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote:

Jak się robi takie testy ?

 Efektywnie.

 r.
robert rędziak     e36/5 323ti     mailto:giekao-at-gmail-dot-com

Data: 2010-11-12 17:29:23
Autor: kogutek
jak uzyskaæ wiarygodny wynik 0-100km/s
Witam,

Pytanie jak w temacie. mam tylko w&#177;tpliwo&#182;ci jakie mia&#179;y by by&#230;
prze&#179;o&#191;enia ? przecie&#191; mog&#234; od 0-100 pój&#182;&#230; w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak si&#234; robi takie testy ? mo&#191;e trzeba skorzysta&#230; z us&#179;ug
hamowni ?

Pozdrawiam :)
Nie było trabantów z pięcio biegowymi skrzyniami do przodu. A samochodzie który
niedawno miałem to by było 1 i 2. Z tym że 2 nie do końca. W zasadzie to sama
dwójka też by wystarczyła. Pomyślałem sobie nawet po co oni tam jedynkę zrobili.
chyba tylko po to żebym mógł ciężarówkę z rowu wyciągnąć. --

Data: 2010-11-12 18:58:47
Autor: Kuba \(aka cita\)

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:c96b8ac6-90b8-4713-915a-34cf148362aeg2g2000vbe.googlegroups.com...
[...]

Co to za samochód, który 100km/h robi dopiero na 5 biegu?

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2010-11-12 19:09:54
Autor: Mariusz Chwalba
Dnia 12-11-2010 o 12:31:08 Mateusz <mateusz.chmurzynski@gmail.com>  napisał(a):

Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być
przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak się robi takie testy ?

Amatorsko to "GPS performance" na nawigację pod WM/CE. Jest trial do
ściągnięcia. Odpowie Ci przy okazji, jak biegi najlepiej zmieniać.

pozdrawiam,
--
Mariusz 'koder' Chwalba

Data: 2010-11-13 15:39:38
Autor: Michał
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Pytanie jak w temacie. mam tylko w=B1tpliwo=B6ci jakie mia=B3y by by=E6
prze=B3o=BFenia ? przecie=BF mog=EA od 0-100 p=F3j=B6=E6 w systemie 1,3,5 a=
lbo
standardowo. Jak si=EA robi takie testy ? mo=BFe trzeba skorzysta=E6 z us=
=B3ug
hamowni ?

Pozdrawiam :)

amatorsko:

Ktoś bierze stoper (albo i sekundnik) i mówi "start".

puszczasz sprzęgło naciskając gaz do, i do czerwonego pola
obrotów, potem 2 bieg, najlepiej nie zdejmując nogi z gazu.
(czasami 3 bieg, bo 2 może nie wyciągnąć do 100km/h).

jak masz 100km/h mówisz "stop" :)

tylko opony muszą być właściwych rozmiarów żeby 100km/h znaczyło 100km/h.

Precyzje to ma z 0.5 sekundy ;) i dodatkowy pasażer zwiększa masę.

Mój wynik 11.3sek ;) vs katalogowe 10.5sek (z gratami w bagażniku i inst gazową, klima wyłączona). silnik 136koni, jeden test, zwykła droga.

Test był po to żeby porównać czy w innym starym aucie konie nie zdechły :)

pozdrawiam.

--

jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s