jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

Data: 2010-11-12 11:50:32
Autor: kamil
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c96b8ac6-90b8-4713-915a-34cf148362aeg2g2000vbe.googlegroups.com...
Witam,

Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być
przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać z usług
hamowni ?

1-3-co?

http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1315419045.html

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 03:54:50
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 12:50, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1...

Dzięki wielkie !

Data: 2010-11-12 11:56:40
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c6348d0d-48b1-4321-9319-09d4534fe56en30g2000vbb.googlegroups.com...
On 12 Lis, 12:50, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:
http://allegro.pl/g-tech-pro-competition-gtech-hamownia-okazja-bcm-i1...

Dzięki wielkie !

Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 04:03:14
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 12:56, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do komputera i
innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc wiarygodny
(porownywalem z dwoma innymi).

Rozumiem. Powiedz mi jeszcze w jakich warunkach przeprowadzasz takie
testy ? przy bezwietrznej pogodzie i prostej, dobrej drodze czy
niekoniecznie.

Data: 2010-11-12 13:01:21
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:adfe3b78-73a5-4d42-bc58-e13c59583dafe26g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Na amatorskie potrzeby wystarczy przejechac sie po dwa razy w kazda strone prosta droga w jakis bezwietrzny dzien. Roznice jednej czy dwoch dziesiatych na setke w takiej zabawie maja znaczenie, zwlaszcza ze wystarczy kiepsko ruszyc i z 5.5 robi sie 6.5 sekundy..

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 13:01:59
Autor: kamil
"kamil" <kamil@spam.com> wrote in message news:ibjdr3$2lc$1inews.gazeta.pl...

[...]

tfu, nie maja znaczenia oczywiscie. Piatkowa pomrocznosc jasna mnie dopadla, pora na kawe. :)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 12:57:17
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin kamil
Mam jakas starsza podstawowa wersje bez pamieci, podlaczania do
komputera i innych pierdolow, sprawdza sie doskonale i jest dosc
wiarygodny (porownywalem z dwoma innymi).

Jak auto w miarę nowe to lepiej kupić ELM-a. Koszt < 100 zł, wskazania dokładniejsze.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 05:05:37
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
jakim sposobem urządzenie poprzez gniazdo zapalniczki potrafi odczytać
dane z (no właśnie... komputera pokładowego ?) jakby te urządzenia o
których wspomnieliście miały jakieś moduły typu GPS albo instrumenty
do pomiaru prędkości zastosowane w fotoradarach (wiązka laserowa?) to
bym uwierzył, ale przecież odczytują tez inne parametry. Ktoś mnie
oświeci ?

Data: 2010-11-12 13:07:12
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin Mateusz
[...]

Może byś tak zrobił sobie przerwę od usenetu, wytrzeźwiał, jutro wrócił, przeczytał to co nawypisywałeś, zastanowił się nad sobą i zadał jakieś pytanie do rzeczy?

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:07:47
Autor: kamil

"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:dac654da-a8cb-4443-ac3a-2578d6ff1beah21g2000vbh.googlegroups.com...
[...]

Akcelerometr mierzy przyspieszenie, znajac czas latwo z tego obliczyc aktualna predkosc i juz masz dokladnie zmierzony czas 0-100km/h, 0-400m, 100km/h-0, do tego przeciazenia w zakretach i cala reszta.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 13:09:39
Autor: to
[...]

Zauważ, że on pytał pod postem o ELM-ie. ;-)

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:14:06
Autor: kamil
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

"to" <to@abc.xyz> wrote in message news:4cdd3c93$0$27042$65785112news.neostrada.pl...
begin kamil

[...]

Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od ubran po gitary pod tym haslem.

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2010-11-12 05:27:31
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 14:14, "kamil" <ka...@spam.com> wrote:

Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od ubran
po gitary pod tym haslem.

chodziło pewnie o interfejs diagnostyczny do odczytu błędów itp.
Zerknij na allegro.

Data: 2010-11-12 13:37:15
Autor: to
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
begin kamil
Przyblizysz? Pojecia nie mam, co to ELM a google wypluwa wszystko od
ubran po gitary pod tym haslem.

Interfejs diagnostyczny podłączany via OBD.

--
ignorance is bliss

Data: 2010-11-12 13:08:32
Autor: Paweł Andziak
W dniu 12.11.2010 12:56, kamil pisze:

[...]

Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

http://www.youtube.com/watch?v=0-DFbJQbeSY

--
ganda

Data: 2010-11-12 04:47:55
Autor: Mateusz
On 12 Lis, 13:08, Paweł Andziak <ga...@ganda.pl> wrote:
Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

może poszukam jakiegoś softu pod symbiana... dzięki za sugestię.
Chciałbym zmierzyć przyspieszenie.

Data: 2010-11-12 14:34:57
Autor: kkk
On 12 Lis, 13:47, Mateusz <mateusz.chmurzyn...@gmail.com> wrote:
> [...]

> Taniej może wyjść aplikacja na iphona. Są też podobne na Androida.

może poszukam jakiegoś softu pod symbiana... dzięki za sugestię.

Pod Symbiana masz programik GTx

Data: 2010-11-13 00:25:35
Autor: huri_khan
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:34:57 -0800 (PST), kkk napisał(a):

Pod Symbiana masz programik GTx

Mam i polecam.

Ostatnio się bawiłem darmowym softem pod Symbiana, też jest całkiem niezły
i ma większe możliwości.
http://www.racechrono.com/

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-11-12 10:25:40
Autor: Pszemol
"Paweł Andziak" <ganda@ganda.pl> wrote in message news:ibjb1h$i6l$1mx1.internetia.pl...
[...]

Ale ta na iPhone nie działa.

Data: 2010-11-12 14:11:32
Autor: J.F.
On Fri, 12 Nov 2010 13:08:32 +0100,  Paweł Andziak wrote:
[...]

Zwracam tylko uwage ze istotne jest tutaj dokladne wypoziomowanie
miernika. Przy rozpedzaniu tyl siadzie o 2 cm, przod sie podniesie i
mamy juz prawie 2% skladowej ziemskiej. Nieduzo - ale 0.2m/s^2 po 10s
to juz blad o 7km/h.

Zyroskop by trzeba do srodka wsadzic i korygowac.
Albo sie pobawic w mierzenie 1/4 mili :-)

J.

jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s