Grupy dyskusyjne   »   pl.misc.samochody   »   jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

Data: 2010-11-12 09:47:25
Autor: Pszemol
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c96b8ac6-90b8-4713-915a-34cf148362aeg2g2000vbe.googlegroups.com...
Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być
przełożenia ? przecież mogę od 0-100 pójść w systemie 1,3,5 albo
standardowo. Jak się robi takie testy ? może trzeba skorzystać
z usług hamowni ?

Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
a niektóre nawet na 2.

Data: 2010-11-12 14:41:51
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:

Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
a niektóre nawet na 2.

normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
obrotach i na trzecim biegu 100.

Data: 2010-11-13 00:31:38
Autor: huri_khan
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:41:51 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):

normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
obrotach i na trzecim biegu 100.

Mój na 2 jedzie max 97 km/h wg GPS i nic więcej nie wycisnę.
Od 0-100 km/h robię w 12,2s (zimowe opony, i droga o słabej przyczepności
przez co tracę przy ruszaniu) Miezone wspomnianym wcześniej racechono
http://www.racechrono.com/

--
[Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
[SY]  [Cruze 1,8 LT]

Data: 2010-11-13 08:21:09
Autor: Przembo
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
*Mateusz* w wiadomości
news:987800e5-9141-4239-8d50-561f78a6264ffv1g2000vbb.googlegroups.com napisał(a):
On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba
nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko.
Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu
a niektóre nawet na 2.
normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl
jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież
mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie
robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce
osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi
napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych
obrotach i na trzecim biegu 100.

Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty jeździłeś kiedyś autem? O posiadanie prawa jazdy nie pytam bo odpowidź nasuwa się sama...

Poproś kogoś o zrobienie testu w stylu przyśpieszamy na każdym biegu nie przekraczając 3-4krpm i po prostu zmierz czas przyśpieszenia czymkolwiek. O dokładność pomiaru się nie bój, czy to wyjdzie 29s czy 31s nie ma znaczenia, bo czas będzie "troche" odbiegał od katalogu.

A przyśpieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but w podłoge do czerwonego pola, 2 but w podłoge i w wielu autach jest już 100kmph. I taka jazda nie ma nic wspólnego z katowaniem, silnik można używać w takim zakresie obrotów, katowanie to ciągła jazda na wysokich lub zbyt niskich obrotach.

Pozdr

Data: 2010-11-13 00:11:44
Autor: Mateusz
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:
Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...

Daj spokój z takimi wywodami ok ?

A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but
w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach jest ju
100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem, silnik mo na u ywa
w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda na wysokich lub zbyt
niskich obrotach.

Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź..
Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
oczywiste również dla innych.

Data: 2010-11-13 10:36:42
Autor: Przembo
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
*Mateusz* w wiadomości
news:6d12801a-6a1e-492e-ab68-e8150ce01ebfk5g2000vbn.googlegroups.com napisał(a):
On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:
Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie
prawa jazdy nie pytam bo odpowid nasuwa si sama...
Daj spokój z takimi wywodami ok ?
A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza
1 but w pod oge do czerwonego pola, 2 but w pod oge i w wielu autach
jest ju 100kmph. I taka jazda nie ma nic wsp lnego z katowaniem,
silnik mo na u ywa w takim zakresie obrot w, katowanie to ci g a jazda
na wysokich lub zbyt niskich obrotach.
Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.
Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest
oczywiste również dla innych.

Ciesze się że mogłem pomóc w takim razie.

Pozdr

jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona