Data: 2010-11-12 09:47:25 | |
Autor: Pszemol | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
"Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> wrote in message news:c96b8ac6-90b8-4713-915a-34cf148362aeg2g2000vbe.googlegroups.com...
Pytanie jak w temacie. mam tylko wątpliwości jakie miały by być Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba nie musisz niczego testować, bo wiesz że jest bardzo kiepsko. Normalny samochód spokojnie setkę osiąga na 3 biegu a niektóre nawet na 2. |
|
Data: 2010-11-12 14:41:51 | |
Autor: Mateusz | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote:
Jeśli musisz być na 5 biegu aby osiagnąć 100km/h to chyba normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl jazdy który się stosuje w momencie pomiaru przyspieszenia. Przecież mógłbym na trzecim biegu osiągnąć 100 tylko nie wiem czy tak właśnie robią. Czy w momencie pomiaru przyspieszenia katują silnik i na trójce osiągają 100 czy jadą na optymalnych obrotach ? Chyba, że mi napiszesz, że można w "normalnym" aucie osiągnąć na optymalnych obrotach i na trzecim biegu 100. |
|
Data: 2010-11-13 00:31:38 | |
Autor: huri_khan | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
Dnia Fri, 12 Nov 2010 14:41:51 -0800 (PST), Mateusz napisał(a):
normalny samochód ;) ? dobra, niech Ci będzie. Pytałem tylko o styl Mój na 2 jedzie max 97 km/h wg GPS i nic więcej nie wycisnę. Od 0-100 km/h robię w 12,2s (zimowe opony, i droga o słabej przyczepności przez co tracę przy ruszaniu) Miezone wspomnianym wcześniej racechono http://www.racechrono.com/ -- [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094] [SY] [Cruze 1,8 LT] |
|
Data: 2010-11-13 08:21:09 | |
Autor: Przembo | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
*Mateusz* w wiadomości
news:987800e5-9141-4239-8d50-561f78a6264ffv1g2000vbb.googlegroups.com napisał(a): On 12 Lis, 16:47, "Pszemol" <Psze...@PolBox.com> wrote: Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty jeździłeś kiedyś autem? O posiadanie prawa jazdy nie pytam bo odpowidź nasuwa się sama... Poproś kogoś o zrobienie testu w stylu przyśpieszamy na każdym biegu nie przekraczając 3-4krpm i po prostu zmierz czas przyśpieszenia czymkolwiek. O dokładność pomiaru się nie bój, czy to wyjdzie 29s czy 31s nie ma znaczenia, bo czas będzie "troche" odbiegał od katalogu. A przyśpieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but w podłoge do czerwonego pola, 2 but w podłoge i w wielu autach jest już 100kmph. I taka jazda nie ma nic wspólnego z katowaniem, silnik można używać w takim zakresie obrotów, katowanie to ciągła jazda na wysokich lub zbyt niskich obrotach. Pozdr |
|
Data: 2010-11-13 00:11:44 | |
Autor: Mateusz | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote:
Przepraszam Cie bardzo, ale czy Ty je dzi e kiedy autem? O posiadanie Daj spokój z takimi wywodami ok ? A przy pieszenie podane w katalogu to jest minimalny czas, co oznacza 1 but Od samego początku wątku chodziło mi właśnie o taką odpowiedź.. Niektórym po prostu się wydaje, że to, co dla nich jest oczywiste jest oczywiste również dla innych. |
|
Data: 2010-11-13 10:36:42 | |
Autor: Przembo | |
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s | |
*Mateusz* w wiadomości
news:6d12801a-6a1e-492e-ab68-e8150ce01ebfk5g2000vbn.googlegroups.com napisał(a): On 13 Lis, 08:21, "Przembo" <xxxxxxxxx...@xx.xx> wrote: Ciesze się że mogłem pomóc w takim razie. Pozdr |
|