jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s

Data: 2010-11-13 15:39:38
Autor: Michał
jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s
Pytanie jak w temacie. mam tylko w=B1tpliwo=B6ci jakie mia=B3y by by=E6
prze=B3o=BFenia ? przecie=BF mog=EA od 0-100 p=F3j=B6=E6 w systemie 1,3,5 a=
lbo
standardowo. Jak si=EA robi takie testy ? mo=BFe trzeba skorzysta=E6 z us=
=B3ug
hamowni ?

Pozdrawiam :)

amatorsko:

Ktoś bierze stoper (albo i sekundnik) i mówi "start".

puszczasz sprzęgło naciskając gaz do, i do czerwonego pola
obrotów, potem 2 bieg, najlepiej nie zdejmując nogi z gazu.
(czasami 3 bieg, bo 2 może nie wyciągnąć do 100km/h).

jak masz 100km/h mówisz "stop" :)

tylko opony muszą być właściwych rozmiarów żeby 100km/h znaczyło 100km/h.

Precyzje to ma z 0.5 sekundy ;) i dodatkowy pasażer zwiększa masę.

Mój wynik 11.3sek ;) vs katalogowe 10.5sek (z gratami w bagażniku i inst gazową, klima wyłączona). silnik 136koni, jeden test, zwykła droga.

Test był po to żeby porównać czy w innym starym aucie konie nie zdechły :)

pozdrawiam.

--

jak uzyskać wiarygodny wynik 0-100km/s