jak uzywac... Ekran 5,9"

Data: 2014-02-16 13:02:14
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Następca ubiegłorocznego LG G Pro, traktowanego jako solidną konkurencję dla Samsunga Galaxy Note, przynosi wiele oczekiwanych ulepszeń.

Ekran 5,9" o rodzielczości 1080p

http://technowinki.onet.pl/smartfony/lg-g-pro-2-zaprezentowany-przed-mwc-2014/tc584

-- -- -- -

Powiedzcie mi, ludzie, ktorzy uzywacie phabletafonow, jak wy je nosicie? Gdzie wy je nosicie? Jak wy z nich dzwonicie? No dobra, 6 cali to jeszcze da sie chwycic, bo o cal wiekszy nezus siedem chwytam jedna reka. Daloby od biedy trzymac to to przy uchu i rozmawiac. Ale obsluzyc jedna reka juz sie nie da.

PRzymierzalem, gdzie mi sie to meisci w kieszeni, ale... no nigdzie :]

Powyzej 5 cali to chyba powinny byc tablety z funkcja dzwonienia. I uzywa sie tego jak tablet, nie jak telefon. Nosi w teczce lub plecaku. Moze jakies specjalne kabury, jak policjancci, na szelkach, bo w kieszeni garnitury taki klocek to psuje wyglad.

Data: 2014-02-16 18:57:55
Autor: Marek
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 13:02, mr misio pisze:

PRzymierzalem, gdzie mi sie to meisci w kieszeni, ale... no nigdzie
:]

[...]

Sam kiedyś tak się zastanawiałem gdzie jest granica mobilności. Posiadanie akumulatora przez urządzenie nie wyznacza jego mobilności. Wymiary także limitują. Równie dobrze można nosić ze sobą 50-calowy telewizor, a jak ktoś ma krzepę, to i lodówkę z kuchni wynieść :-D Tylko po co... Sądzę, że należałoby stworzyć trzecią kategorię urządzeń - coś pomiędzy mobilnymi i stacjonarnymi - takie, które są na tyle lekkie i samozasilające się aby móc je łatwo przenieść, ale nie na tyle mobilne aby wsadzić to w kieszeń, używać 1 ręką itp. Laptopy mogłyby być w tej samej kategorii.

A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami. W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność - lustrzanka średnioformatowa mniej miejsca zajmuje :-D Ok, masz stłuczkę albo jest jakaś godna uwiecznienia sytuacja - można użyć smartfona awaryjnie, gdy nie ma nic innego pod ręką. Ale tłum ludzi wyciągający platformy w kierunku wieży Eiffla ze swoich zasobników na platformy i unoszący je nad głowami, to komedia albo jakiś obrządek religijny :-D

Marek

Data: 2014-02-16 19:21:41
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Marek napisał:

A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami.
W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność

Ale ogladales film Wall-e?

Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez ekran, a nie w realu :D

Moda po prostu moda...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-17 00:05:36
Autor: Marek
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 19:21, mr misio pisze:

Ale ogladales film Wall-e?

Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez
ekran, a nie w realu :D

Przypomniał mi się żart rysunkowy. Synek siedzi zamknięty w pokoju i grzebie w tablecie. Mama prosi go aby wyszedł w końcu na dwór bo i pogoda ładna. Następny rysunek: synek siedzi na dworze i grzebie w tablecie :-D

Marek

Data: 2014-02-17 00:18:36
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"

Znak naszych czasów... Zly znak... sorry, ze z fejsika, ale mialem otwarte i mi miglo gdziesik akurat w temacie http://tiny.pl/qjpp7

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-16 19:11:38
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
[...]

Ojejku, o co Ci tak naprawdę chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat używam 7" calowe urządzenie jako telefon i dobrze się z tym czuję. Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku. Jest jedno ale - ja garnitur to zakładam od wielkiego święta.

Data: 2014-02-16 19:22:30
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Ojejku, o co Ci tak naprawdÄ™ chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat
używam 7" calowe urządzenie jako telefon i dobrze się z tym czuję.
Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku.

A jak potrzebujesz obydwu rak?

A po miescie tez chodzisz z tapfletem/???/ w rece?

Data: 2014-02-18 11:04:35
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 19:22, mr misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

To go odkładam...

Tak jak z aparatem foto, wszystko pod ręką - w każdej chwili mogę pstryknąć fotkę, idę do celu nie pytająć ludzi o drogę, czy nie rozkładając płachty z arkuszem mapy, wracam do auta też na pewniaka bez obawy że zapomniałem gdzie jest zaparkowany itd. Sama radość z użytkowania.. Niby to samo co telefon, ale jednak jak dla mnie z tabletem lepiej to wychodzi. Natomiast jak dla mnie zupełnie nie nadaje się do wycieczek do lasu, jedno że za duży, a drugie że za ciężki. Zbieranie grzybów i tablet to po prostu nieporozumienie, tu telefon przebija tablet zdecydowanie.

Data: 2014-02-18 14:33:23
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

No dobrze, ale jak chcesz zadzwonic z miasta?

No bo telefon jest po to, zeby go miec przy sobie. Jak chcesz zadzwonic lub jak ktos chce zadzwonic do Ciebie.

Czyli masz duzy i maly telefon?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-17 07:24:05
Autor: marfi
jak uzywac... Ekran 5,9"

Użytkownik "Trybun" <CHE@jahu.com> napisał w wiadomości news:5300ff51$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

marfi

Data: 2014-02-18 11:03:28
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-17 07:24, marfi pisze:

[...]

Sympatyczne, ale ja jak na razie  jeszcze nie mam tego typu ciÄ…got... babskie majtki czy torebki to nie dla mnie:-)

jak uzywac... Ekran 5,9"