jak uzywac tableta? nie da sie...

Data: 2014-02-14 21:55:15
Autor: mr misio
jak uzywac tableta? nie da sie...
wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej potapac, a tu... bateria rozladowana.

no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin, czy codziennie?

a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i fixowany fokusem?

niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na czuwaniu... wamac :/

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-14 18:54:06
Autor: Pszemol
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:ldlvrm$6lu$1node2.news.atman.pl...
[...]

A co to za tablet?
Bo ja miałem Kindle FireHD i Asus Nexus 7 o oba
stały w uśpieniu na baterii kilka dni...

Data: 2014-02-14 22:02:50
Autor: Yogi\(n\)
Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ldlvrm$6lu$1node2.news.atman.pl...
[...]

Może to od marki zalezy? Szmajsung (z 2010 r, procek jednordzeniowy) pozwala oglądac filmy ok 4-4,5 h, radio internetowe działa na nim dwa dni bez przerwy (zostawiłem włączony w piątek wieczorem, w niedziele wieczorem po powrocie z nart wyłączyłem). Nie gram w gry, więc nie wiem ile wytrzymuje. Czytac można na nim kilka wieczorów pod rząd bez ładowania. W stanie czuwania koło tygodnia, ale dłużej chyba nie wytrzyma.
Korzystam ze stacji dokującej,więc gdy nie używam a jestem w domu, wsadzam go do niej, nie rozładowuję baterii do końca.
--
Yogi(n)

Data: 2014-02-14 22:55:03
Autor: macso
jak uzywac tableta? nie da sie...

UĹĽytkownik "Yogi(n)"

[...]

MoĹĽe to od marki zalezy? Szmajsung (z 2010 r, procek jednordzeniowy)

no tak, dobra przedwojenna jakość

macso

Data: 2014-02-14 23:04:48
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-14 21:55, mr misio pisze:
[...]

Nie żadne wamać, tylko skonfiguruj go poprawnie, np. powyłączaj badziewne aplikacje działające w tle itp.

Mój na stacji dokującej to spokojnie 15h działania typu oglądanie filmów, bez stacji dokującej wytrzyma co najmniej 6h. Nieużywany w stanie czuwania spokojnie sobie poleży około tygodnia.

A tak na marginesie co to za szajs? Moze ten z T-Mobile za 1 zł z opłata miesięczną 79 zeta? ;)

--
Sonn

Data: 2014-02-14 23:26:13
Autor: mr misio
Użytkownik Sonn napisał:

Nie żadne wamać, tylko skonfiguruj go poprawnie, np. powyłączaj
badziewne aplikacje działające w tle itp.

Ale ja chce miec te apliakcje dzialajace.

Mój na stacji dokującej to spokojnie 15h działania typu oglądanie
filmĂłw, bez stacji dokujÄ…cej wytrzyma co najmniej 6h. NieuĹĽywany w
stanie czuwania spokojnie sobie poleży około tygodnia.

A tak na marginesie co to za szajs? Moze ten z T-Mobile za 1 zł z opłata
miesięczną 79 zeta? ;)

nie, google nexus

jakosciowy wypas

czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]

Ale DLA MNIE to za krotki czas pracy

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-15 02:55:33
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-14 23:26, mr misio pisze:
Użytkownik Sonn napisał:

[...]

MoĹĽe wadliwa bateria, to siÄ™ zdarza

--
Sonn

Data: 2014-02-15 11:12:09
Autor: sunwick
jak uzywac tableta? nie da sie...

czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]

na 100% masz jakas aplikacje ktora dziala w tle zzerajac bakterie... ja dajac dzieciakom do zabawy tablet dostaje go z powlaczanymi grami
typu "pou" ktora to pieknie wciaga baterie bo ciagle w tle pracuje.
tez mialem ten problem i jakos doszedlem ktore to aplikacje to
powoduja, teraz zwykly chinski 2 rdzeniowy tablet jest ladowany raz na
pare dni przy uspieniu/rzadkim uzywaniu.

Data: 2014-02-15 11:48:00
Autor: mr misio
Użytkownik sunwick napisał:

czas pracy niby dlugi... w kategoriach obecnych urzadzen :]

na 100% masz jakas aplikacje ktora dziala w tle zzerajac bakterie...

oczywiscie, system zzera baterie, wifi zzera baterie. Folder sync zzera baterie. bo niestety samba server nie dal sie zainstalowac, gdyz nie jestem administratorem swojego urzadzenia.

Data: 2014-02-16 12:46:17
Autor: the_foe
jak uzywac tableta? nie da sie...
W dniu 2014-02-14 23:26, mr misio pisze:
nie, google nexus

3g czy zwykły? jesli zwykły, co wiem z autopsji, to opsiane przez Ciebie zachowanie jest niemozliwe, chyba ze jakis shit-soft zazyna Ci procka albo bateria jest juz dead.

--
@foe_pl

Data: 2014-02-16 12:57:19
Autor: mr misio
Użytkownik the_foe napisał:
[...]

pisalme, zwykly, pierwszy, pisalem dlaczego - ale mnie uzytkownika nie interesuje, ze apka zzera, bo widac ma zzerac. Mnie interesuje, dlaczego nie robia lepszych baterii.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-15 00:20:32
Autor: Marek
On Fri, 14 Feb 2014 21:55:15 +0100, mr misio <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote:
wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.
uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce
dalej
potapac, a tu... bateria rozladowana.

ZmieĹ„ swoje przyzwyczajenia, odkĹ‚adajÄ…c  zawsze podĹ‚Ä…cz Ĺ‚adowarkÄ™, RobiÄ™ tak od dwĂłch lat. MoĹĽna siÄ™ przyzwyczaić.

--
Marek

Data: 2014-02-15 00:27:14
Autor: mr misio
Użytkownik Marek napisał:
[...]

tak od dwóch lat. Można się przyzwyczaić.

Niby racja. Ale nie po to mam bezprzewodowe urzadzenie zeby ciagle wisialo na kablu od ladowania.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-15 01:18:54
Autor: animka
[...]

Wyłączasz do uśpienia, czy całkiem wyłączasz? Gdybyś wyłączał to bateria nie powinna się rozładowwywać.

--
animka

Data: 2014-02-15 06:54:55
Autor: Franek Kalina
jak uzywac tableta? nie da sie...
Dnia 2014-02-14 21:55, UĹĽytkownik - mr misio  napisaĹ‚::

Kupiłeś w biedronce czy na allegro?

Data: 2014-02-15 22:21:10
Autor: sp5it
[...]

Zainstaluj https://play.google.com/store/apps/details?id=com.uzumapps.wakelockdetector&hl=pl
i zobacz ci ci zżera baterię.

Data: 2014-02-15 22:53:45
Autor: J.F.
Dnia Fri, 14 Feb 2014 21:55:15 +0100, mr misio napisał(a):
[...]

Ale przeciez mozna uzywac z kabelkiem (no prawie - u mnie w telefonie
digitizer wariuje).

czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin, czy codziennie?

Nie bardzo ... ten internet mocno doi baterie.

a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i fixowany fokusem?
niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na czuwaniu... wamac :/

A czemu kupiles taki z 4 rdzeniami a nie z bateria na 4 dni ? J.

Data: 2014-02-15 22:56:06
Autor: mr misio
Użytkownik J.F. napisał:

A czemu kupiles taki z 4 rdzeniami a nie z bateria na 4 dni ?

bo nie mam ochoty czekac dwa dni az sie ekran przewinie.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-15 16:14:55
Autor: Pszemol
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:ldonpm$p9i$1node1.news.atman.pl...
Użytkownik J.F. napisał:

A czemu kupiles taki z 4 rdzeniami a nie z bateria na 4 dni ?

bo nie mam ochoty czekac dwa dni az sie ekran przewinie.

Którego Nexusa 7 kupiłe¶? Nowego czy zeszłoroczny model?
Bo ja miałem ten starszy i bateria w stanie idle starczała prawie
na tydzień. Na tyle długo że zwykle zapominałem do ładowarki
podł±czyć...

Gdyby starczało na jeden dzień to bym pamiętał łatwiej :-)
Tak jest z iPhone4 którego mam od ponad 3 lat - przed
spaniem na nakaslik przy łóżku i do ładowania, rano 100%.

Data: 2014-02-16 12:32:23
Autor: mr misio
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

No tak, jak sie go nie uzywa, powylacza wifi, i wszystkie dzialajace w tle aplikacje to pewnie tak.

Tylko jak ja go nie uzywam, to przez wifi ma sie aktualizowac /zebym nie marnowal czasu jak wlacze wifi na aktualizacje, ktore niby w tle ale wkurzaja informacjami i spowalniaja jednak urzedzenie/ Aplikacje w tle maja sie synchronizowac.

Gdyby starczało na jeden dzień to bym pamiętał łatwiej :-)
Tak jest z iPhone4 którego mam od ponad 3 lat - przed
spaniem na nakaslik przy łóżku i do ładowania, rano 100%.

No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna skupia si ena wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-16 11:18:29
Autor: Pszemol
Użytkownik J.F. napisał:

[...]

Ale ja go używałem! Miał cały czas wł±czony wifi, robił co chwile
jakie¶ plumkanie dĽwięki o tym że nowe maile przychodziły, takie tam.
Brałem go do ręki np. teraz - poszukałem co¶ na necie, obejrzałem
co¶ na youtube, odłożyłem. Potem za parę godzin co¶ chciałem sprawdzić
wieczorem też obejrzałem co¶, sprawdziłem pocztę, cenę hoteli, itp.
Przy każdym wł±czaniu, Google Play mnie pytał że taka czy inna liczba
aplikacji ma nowsze wersje i czy chcę aktualizować je czy nie...
Nie było problemu który opisujesz.

[...]

Jakie aplikacje masz na my¶li? Ile danych przepychasz?
Przez aktualizacje masz na my¶li przepychanie dużych fotek, filmów?

[...]

Chyba na siłę upierasz się, że nic się do niczego nie nadaje.
Mi naprawdę nie przeszkadza że jak ja spię i telefonu nie używam,
to on się może na kabelku ładować: ja się z łóżka nie ruszam, telefon
też nie musi być w nocy mobilny. Ważne że cały dzień pracuje mobilnie.

Data: 2014-02-16 16:20:15
Autor: J.F.
Dnia Sun, 16 Feb 2014 12:32:23 +0100, mr misio napisał(a):
[...]

Przeciez mozna i codziennie ladowac :-)

No ja wlasnie glownie o tym rozpoczalem watek - branza mobilna skupia si ena wszystkim, poza tym, zeby byla na prawde mobilna.

Bo klient woli tablet szybszy, a nie mobilny :-P

J.

Data: 2014-02-16 13:02:14
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Następca ubiegłorocznego LG G Pro, traktowanego jako solidną konkurencję dla Samsunga Galaxy Note, przynosi wiele oczekiwanych ulepszeń.

Ekran 5,9" o rodzielczości 1080p

http://technowinki.onet.pl/smartfony/lg-g-pro-2-zaprezentowany-przed-mwc-2014/tc584

-- -- -- -

Powiedzcie mi, ludzie, ktorzy uzywacie phabletafonow, jak wy je nosicie? Gdzie wy je nosicie? Jak wy z nich dzwonicie? No dobra, 6 cali to jeszcze da sie chwycic, bo o cal wiekszy nezus siedem chwytam jedna reka. Daloby od biedy trzymac to to przy uchu i rozmawiac. Ale obsluzyc jedna reka juz sie nie da.

PRzymierzalem, gdzie mi sie to meisci w kieszeni, ale... no nigdzie :]

Powyzej 5 cali to chyba powinny byc tablety z funkcja dzwonienia. I uzywa sie tego jak tablet, nie jak telefon. Nosi w teczce lub plecaku. Moze jakies specjalne kabury, jak policjancci, na szelkach, bo w kieszeni garnitury taki klocek to psuje wyglad.

Data: 2014-02-16 18:57:55
Autor: Marek
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 13:02, mr misio pisze:

PRzymierzalem, gdzie mi sie to meisci w kieszeni, ale... no nigdzie
:]

[...]

Sam kiedyś tak się zastanawiałem gdzie jest granica mobilności. Posiadanie akumulatora przez urządzenie nie wyznacza jego mobilności. Wymiary także limitują. Równie dobrze można nosić ze sobą 50-calowy telewizor, a jak ktoś ma krzepę, to i lodówkę z kuchni wynieść :-D Tylko po co... Sądzę, że należałoby stworzyć trzecią kategorię urządzeń - coś pomiędzy mobilnymi i stacjonarnymi - takie, które są na tyle lekkie i samozasilające się aby móc je łatwo przenieść, ale nie na tyle mobilne aby wsadzić to w kieszeń, używać 1 ręką itp. Laptopy mogłyby być w tej samej kategorii.

A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami. W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność - lustrzanka średnioformatowa mniej miejsca zajmuje :-D Ok, masz stłuczkę albo jest jakaś godna uwiecznienia sytuacja - można użyć smartfona awaryjnie, gdy nie ma nic innego pod ręką. Ale tłum ludzi wyciągający platformy w kierunku wieży Eiffla ze swoich zasobników na platformy i unoszący je nad głowami, to komedia albo jakiś obrządek religijny :-D

Marek

Data: 2014-02-16 19:21:41
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Marek napisał:

A już w szczególności obciachowe mi się wydaje robienie zdjęć tabletami.
W słońcu nic nie widać, wymiary telewizora zasłaniające innym widoczność

Ale ogladales film Wall-e?

Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez ekran, a nie w realu :D

- lustrzanka średnioformatowa mniej miejsca zajmuje :-D Ok, masz
stłuczkę albo jest jakaś godna uwiecznienia sytuacja - można użyć
smartfona awaryjnie, gdy nie ma nic innego pod ręką. Ale tłum ludzi
wyciÄ…gajÄ…cy platformy w kierunku wieĹĽy Eiffla ze swoich zasobnikĂłw na
platformy i unoszący je nad głowami, to komedia albo jakiś obrządek
religijny :-D

Moda po prostu moda...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-17 00:05:36
Autor: Marek
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 19:21, mr misio pisze:

Ale ogladales film Wall-e?

Chodzi o to, by inna osobe /nawet ta obok/, widoki, itp podziwiac przez
ekran, a nie w realu :D

Przypomniał mi się żart rysunkowy. Synek siedzi zamknięty w pokoju i grzebie w tablecie. Mama prosi go aby wyszedł w końcu na dwór bo i pogoda ładna. Następny rysunek: synek siedzi na dworze i grzebie w tablecie :-D

Marek

Data: 2014-02-17 00:18:36
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"

Znak naszych czasĂłw... Zly znak... sorry, ze z fejsika, ale mialem otwarte i mi miglo gdziesik akurat w temacie http://tiny.pl/qjpp7

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-16 19:11:38
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
[...]

Ojejku, o co Ci tak naprawdę chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat używam 7" calowe urządzenie jako telefon i dobrze się z tym czuję. Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku. Jest jedno ale - ja garnitur to zakładam od wielkiego święta.

Data: 2014-02-16 19:22:30
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

Ojejku, o co Ci tak naprawdÄ™ chodzi, o nazewnictwo? Od prawie 2 lat
uĹĽywam 7" calowe urzÄ…dzenie jako telefon i dobrze siÄ™ z tym czujÄ™.
Jeździ ze mną w samochodzie, a gdy z niego wychodzę to trzymam w ręku.

A jak potrzebujesz obydwu rak?

A po miescie tez chodzisz z tapfletem/???/ w rece?

Data: 2014-02-18 11:04:35
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-16 19:22, mr misio pisze:
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

To go odkładam...

Tak jak z aparatem foto, wszystko pod ręką - w każdej chwili mogę pstryknąć fotkę, idę do celu nie pytająć ludzi o drogę, czy nie rozkładając płachty z arkuszem mapy, wracam do auta też na pewniaka bez obawy że zapomniałem gdzie jest zaparkowany itd. Sama radość z użytkowania.. Niby to samo co telefon, ale jednak jak dla mnie z tabletem lepiej to wychodzi. Natomiast jak dla mnie zupełnie nie nadaje się do wycieczek do lasu, jedno że za duży, a drugie że za ciężki. Zbieranie grzybów i tablet to po prostu nieporozumienie, tu telefon przebija tablet zdecydowanie.

Data: 2014-02-18 14:33:23
Autor: mr misio
jak uzywac... Ekran 5,9"
Użytkownik Trybun napisał:
[...]

No dobrze, ale jak chcesz zadzwonic z miasta?

No bo telefon jest po to, zeby go miec przy sobie. Jak chcesz zadzwonic lub jak ktos chce zadzwonic do Ciebie.

[...]
uĹĽytkowania.. Niby to samo co telefon, ale jednak jak dla mnie z
tabletem lepiej to wychodzi. Natomiast jak dla mnie zupełnie nie nadaje
się do wycieczek do lasu, jedno że za duży, a drugie że za ciężki.
Zbieranie grzybĂłw i tablet to po prostu nieporozumienie, tu telefon
przebija tablet zdecydowanie.

Czyli masz duzy i maly telefon?

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-17 07:24:05
Autor: marfi
jak uzywac... Ekran 5,9"

Użytkownik "Trybun" <CHE@jahu.com> napisał w wiadomości news:5300ff51$0$2159$65785112news.neostrada.pl...
[...]

marfi

Data: 2014-02-18 11:03:28
Autor: Trybun
jak uzywac... Ekran 5,9"
W dniu 2014-02-17 07:24, marfi pisze:

[...]

Sympatyczne, ale ja jak na razie  jeszcze nie mam tego typu ciÄ…got... babskie majtki czy torebki to nie dla mnie:-)

Data: 2014-02-18 15:11:13
Autor: Franc
[...]

To ja tak mam z dwoma tabletami za 1 PLN z Orange (Pentagram Tab 7.6).
Tablety te katuj± dzieciaki. Wył±czam zawsze im WiFi, wł±czam tryb
samolotowy (nie wiem, na czym polega, ale wydaje mi się, że co¶ tam
wyłaczam). Jak skończ± zabawę kiluję wszystkie procesy i....

Kaszana - te gówienka nie potrafi± wytrzymać 2 godzin pracy. Jak nie
podł±czę wieczorem to po dwóch dniach nieużywania tabnlety s± martwe.

Problem w odpaleniem takiego zabitego tabletu przez lito¶ć pominę.

Sprzęt w sumie ¶wieży (z grudnia) i kicha.

czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin, czy codziennie?
My¶lę, że to celowe działanie, tylko nie potrafię go zrozumieć.

a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i fixowany fokusem?
niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na czuwaniu... wamac :/
Doro¶li (my) mamy Xperie Tablet Z i z bateri± nie mamy takich problemów.
Nawet nie chodzi o jej pojemno¶ć, ale da się i pograć dłuższy czas,
poogl±dć filmy i odłożyć na kilka dni i działa. --
Franc

Data: 2014-02-18 19:20:01
Autor: Sonn
W dniu 2014-02-18 15:11, Franc pisze:

To ja tak mam z dwoma tabletami za 1 PLN z Orange

I na tym mógłby¶ zakończyć swoje rozważania. To wyja¶nia wszystko

--
Sonn

Data: 2014-02-19 10:18:46
Autor: Franc
Dnia Tue, 18 Feb 2014 19:20:01 +0100, Sonn napisał(a):

To ja tak mam z dwoma tabletami za 1 PLN z Orange
I na tym mógłby¶ zakończyć swoje rozważania. To wyja¶nia wszystko
IMHO nic nie wyja¶nia. Niczym te tablety za 1 zł. nie różni± się od
telefonów za 1 zł. które można kupić u OPów. --
Franc

Data: 2014-02-18 19:40:12
Autor: mr misio
jak uzywac tableta? nie da sie...
update, bo dramatyzowalem.

NexusSiedem /roczniak/ wytrzymal 50 godzin na standby, czyli wlasciwie lezac i nie bedac uzywanym. W tym czasie ze 100% naladowanie spadlo do 15%, a ze wychodzilem to juz go podpialem do pradu, zeby po powrocie nie byl dead.

Wifi "zmarnowalo" relatywnie malo energii, natomiast FolderSync zezarl 60% calego zuzycia.

Czyli apka zabija mi tableta.

No tak, ale tutaj wracamy do innego problemu - ktos w Dropboxie wpadl ana kurfa genailny pomysl, ze Dropbox for Android nie trzyma plikow lokalnie... Czyli akurat wtedy gdy szybko potrzebuje jakis plik ... Dropbox sie laczy i pobiera go lokalnie. Ewidentnie najdurniejszy pomysl jaki kiedykolwiek obczajono. Bo zwykle plikow z Dropboxa potrzebuje w terenie, gdzie nei ma wifi :] Wiec musze wlaczyc tethering i modlic sie, zebym byl w takim miejscu, gdzie transfer pliku nie potrwa wieki.

Nie daj bog chce pokazac kilka/nascie fotek - i jestesmy udupieni na kwadrans w oczekiwaniu na to, co powinno byc lokalnie.

Wiec proteza - folderSync, ktory dba o to, zeby pliki z dropboxa byly jednak lokalnie :]

Efekt jest taki, ze sa lokalnie, ale jak wychodze to akurat tablet zdycha, bo ostatnio ladowany byl dwa dni wczesniej...

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-18 19:19:30
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 18 Feb 2014 19:40:12 +0100, mr misio napisał(a):

[...]

Jeste¶ jak socjalizm - bohatersko walczysz z problemami nieznanymi przez
innych.

Jak wszystko inne zawiedzie - przeczytaj instrukcję
https://www.dropbox.com/help/87/pl

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
Nie pytaj, co rz±d może zrobić dla ciebie.

Data: 2014-02-18 22:17:45
Autor: mr misio
Użytkownik Waldek Godel napisał:
[...]

No zajebiste rozwiazanie i teraz mam stukac 5555 plikow :]

I za kazdym razem jak dodam cos nowego to musze stukac dalej? :>

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-18 22:15:25
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 18 Feb 2014 22:17:45 +0100, mr misio napisał(a):

No zajebiste rozwiazanie i teraz mam stukac 5555 plikow :]

I za kazdym razem jak dodam cos nowego to musze stukac dalej? :>

Zawsze można zrzucić pliki na no¶nik albo od razu do docelowej apki, ale to
takie mało hipsterskie i nie ma o czym jęczeć w internecie

A jakie miałby¶ rozwi±zanie w razie, gdyby kto¶ zrealizował swoje
fanaberie, dla userów, którzy maj± dropboxy po 50GB?

Data: 2014-02-18 23:18:17
Autor: mr misio
[...]

Znaczy na co?
Mam oprocz tabletu brac jeszcze nosnik?

albo od razu do docelowej apki,

Znaczy do jakiej apki mam grac pliki pdf czy jpg?

ale to
takie mało hipsterskie i nie ma o czym jęczeć w internecie

Waldek, wez nie pie...

A jakie miałby¶ rozwi±zanie w razie, gdyby kto¶ zrealizował swoje
fanaberie, dla userów, którzy maj± dropboxy po 50GB?

Przelacznik - tak, zgrywaj wszystko, nie zgrywaj tylko wybrane lub nie zgrywaj nic.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-18 22:41:19
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 18 Feb 2014 23:18:17 +0100, mr misio napisał(a):

Znaczy na co?
Mam oprocz tabletu brac jeszcze nosnik?

O.. masz tablet bez pamięci masowej? Twoja konsekwencja w oszczędno¶ciach
budzi mój respekt. I strach.

Znaczy do jakiej apki mam grac pliki pdf czy jpg?

Ja to PDFy dodaje od razu do Acrobata czy Kindle readera, w zależno¶ci od
zawarto¶ci, a fotki do folderu albo do apki do fotek. Ale wiesz, ja to
truskawki cukrem.

Przelacznik - tak, zgrywaj wszystko, nie zgrywaj tylko wybrane lub nie zgrywaj nic.

Zgrywaj wybrane.... no popaczpan.
Kurde.. jak to było...

Data: 2014-02-18 23:52:40
Autor: mr misio
[...]

Moj tablet ma wieksza pamiec niz przecietna pamiec masowa USB.

Wiec daruj sobie.

[...]

No wlasnie, ty sobie truskawki cukrem i na tym poprzestan.

Blysnales.

A teraz idz spac, jutro masz szkole.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-18 23:11:00
Autor: masti
jak uzywac tableta? nie da sie...
Dnia pięknego Tue, 18 Feb 2014 23:52:40 +0100 osobnik zwany mr misio
napisał:

[...]

oszczędnościach budzi mój respekt. I strach.

Moj tablet ma wieksza pamiec niz przecietna pamiec masowa USB.

Wiec daruj sobie.

a Twój tata ma dłuższego?

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-02-18 23:57:05
Autor: Waldek Godel
Dnia Tue, 18 Feb 2014 23:52:40 +0100, mr misio napisał(a):

Moj tablet ma wieksza pamiec niz przecietna pamiec masowa USB.

No to skoro już go jednak ze sob± nosisz, to może zacznij tez używać, co
przy okazji rozwi±że twoje problemy z dropboxem

Zgrywaj wybrane.... no popaczpan.
Kurde.. jak to było...
"I za kazdym razem jak dodam cos nowego to musze stukac dalej? :>"

Blysnales.

A teraz idz spac, jutro masz szkole.

i co? już? to wszystko na co cię stać? --

Data: 2014-02-19 09:35:42
Autor: yerine.ictimai
jak uzywac tableta? nie da sie...
mr misio:
|wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

|uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej
|potapac, a tu... bateria rozladowana.

Żeby te baterie chociaż można wymieniać jak w telefonach!
(I wzi±ć zapasow± np. w podróż. Że nie wspomnę o takim drobiazgu że bateria się SZYBKO zużywa!)

Czy istnieje taki model w ogóle?

Data: 2014-02-19 18:35:43
Autor: Waldek Godel
jak uzywac tableta? nie da sie...
Dnia Wed, 19 Feb 2014 09:35:42 -0800 (PST), yerine.ictimai@gmail.com
napisał(a):

Żeby te baterie chociaż można wymieniać jak w telefonach!
(I wzi±ć zapasow± np. w podróż. Że nie wspomnę o takim drobiazgu że bateria się SZYBKO zużywa!)

Zawsze możesz sprawić sobie zewnętrzn±. W razie potrzeby naładuje tablet
albo telefon. Co akurat będzie potrzebne. Jak się poszuka, to można mieć za
¶mieszne pieni±dze.

Data: 2014-02-19 23:06:12
Autor: Smok Eustachy
jak uzywac tableta? nie da sie...
W dniu 19.02.2014 18:35, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
/.../
Czy istnieje taki model w ogóle?

S± ładowarki na baterie. Najpierw ładujesz ładowarke a potem ona ładuje tableta.

Data: 2014-02-19 23:42:02
Autor: mr misio
Użytkownik Smok Eustachy napisał:
[...]

Te powerbanki to takie se rozwiazanie. Albo ciezki klocek, albo lekki maly klocek o pojemnosci pol baterii tableta.

http://s1.bild.me/bilder/260513/6329006katy.jpg

Data: 2014-02-19 23:13:45
Autor: animka
jak uzywac tableta? nie da sie...
W dniu 2014-02-19 18:35, yerine.ictimai@gmail.com pisze:
mr misio:
|wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

|uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej
|potapac, a tu... bateria rozladowana.

To dlaczego go nie wyłączasz (trzeba przytrzymać dłużej wyłącznik)

Żeby te baterie chociaż można wymieniać jak w telefonach!
(I wziąć zapasową np. w podróż. Że nie wspomnę
o takim drobiazgu ĹĽe bateria siÄ™ SZYBKO zuĹĽywa!)

Czy istnieje taki model w ogĂłle?

--
animka

Data: 2014-02-19 16:26:05
Autor: Poldek
mr misio wrote:
[...]

Pogrzeb w ustawieniach WiFi. WĹ‚Ä…czone WiFi na leĹĽÄ…cym tablecie pobiera sporo prÄ…du.

jak uzywac tableta? nie da sie...