jak uzywac tableta? nie da sie...

Data: 2014-02-14 22:02:50
Autor: Yogi\(n\)
jak uzywac tableta? nie da sie...
Użytkownik "mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ldlvrm$6lu$1node2.news.atman.pl...
wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej potapac, a tu... bateria rozladowana.

no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

Może to od marki zalezy? Szmajsung (z 2010 r, procek jednordzeniowy) pozwala oglądac filmy ok 4-4,5 h, radio internetowe działa na nim dwa dni bez przerwy (zostawiłem włączony w piątek wieczorem, w niedziele wieczorem po powrocie z nart wyłączyłem). Nie gram w gry, więc nie wiem ile wytrzymuje. Czytac można na nim kilka wieczorów pod rząd bez ładowania. W stanie czuwania koło tygodnia, ale dłużej chyba nie wytrzyma.
Korzystam ze stacji dokującej,więc gdy nie używam a jestem w domu, wsadzam go do niej, nie rozładowuję baterii do końca.
--
Yogi(n)

Data: 2014-02-14 22:55:03
Autor: macso

[...]