jak uzywac tableta? nie da sie...

Data: 2014-02-14 18:54:06
Autor: Pszemol
jak uzywac tableta? nie da sie...
"mr misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl> wrote in message news:ldlvrm$6lu$1node2.news.atman.pl...
wyzale sie, bo po prostu jakis dramat.

uzywam rano tabletu, costam popatrze, odkladam, wieczorem chce dalej potapac, a tu... bateria rozladowana.

no to laduje, to musi potrwac, ide spac, wstaje, cos popatrze, bo naladowana, odkladam i pare godzin pozniej - dupa.

czy cala branza mobilna nie moglaby sie wziac w koncu za to, zeby nie trzeba ciagle bylo pamietac o ladowaniu tych urzadzen co pare godzin, czy codziennie?

a nie robic pincet megapikseli w foto w aparatce z plastikowa soczewka i fixowany fokusem?

niech doloza jeszcze drugie tyle rdzeni i niech dziala pol godziny na czuwaniu... wamac :/

A co to za tablet?
Bo ja miałem Kindle FireHD i Asus Nexus 7 o oba
stały w uśpieniu na baterii kilka dni...

jak uzywac tableta? nie da sie...