jak używacie czytnika kart sd

Data: 2014-12-07 00:06:21
Autor: PiteR
jak używacie czytnika kart sd
Jak używać czytnika kart SD na usb żeby się kiedyś nie zdziwić :)

Jak poznać, że z czytnika można wyciągać karty bez wyciągania wcześniej wtyczki z usb? Czy można wsadzać kilka kart np mikro SD i SD jednocześnie?

--
Piter

Data: 2014-12-06 18:05:26
Autor: Pszemol
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA3FC11411FE1elektroniklocalhost.net...
Jak używać czytnika kart SD na usb żeby się kiedyś nie zdziwić :)

Czego się spodziewasz? Jakiego zdziwienia? Utraty danych?
Najlepiej się przed tym zabezpieczysz przez robienie "wysuń" z Windows.

Jak poznać, że z czytnika można wyciągać karty bez wyciągania wcześniej
wtyczki z usb?

?? Jeśli nie chcesz utraty danych które właśnie na karcie zapisałeś
to robisz z Windows "eject"/"wysuń" zanim wyciągniesz kartę
z czytnika lub wtyczkę USB z gniazda USB - na jedno wychodzi.

Czy można wsadzać kilka kart np mikro SD i SD jednocześnie?

Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
to czemu nie, ale rzadko ma tak - wsadź i sprawdź czy będziesz
dwie widział jednocześnie w systemie...

Data: 2014-12-07 01:16:57
Autor: Santana

Użytkownik "Pszemol"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:m605k9$mt4$1@dont-email.me...

[...]

Po czym wnosisz że pytający korzysta z Windows?

Data: 2014-12-07 01:25:59
Autor: Mark
jak używacie czytnika kart sd
Santana <santana@interia.pl> w wiadomości
news:m6069l$g1o$1usenet.news.interia.pl napisał(a):
[...]
Pewnie po tym: User-Agent: Xnews/05.08.12 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
--
Mark
keitaro@pnet.pl

Data: 2014-12-06 22:07:04
Autor: Pszemol
"Mark" <tenchi@pnet.pl> wrote in message news:m606qf$h5m$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Nie, nie po tym, do nagłówków zwykle nie zaglądam :-)

Domyśliłem się, że używa Windows bo poziom zadanego pytania
obnażał brak podstaw które są niezbędne aby przesiąść się
z Windows na Linuxa... Również wiem, że użytkownicy Mac OS X
nie zadają takich pytań, bo tam to wszystko działa trochę inaczej.
Zostały więc metodą eliminacji MS Windows :-)

Data: 2014-12-07 14:03:43
Autor: jakson
[...]

Za to Ty to masz poziom... i wiedze...

Buforowanie (lub nie) napedow USB jest stosowane
i pod Windowsem, i pod linuksami.
I tu, i tu jest opcja usuniecia/odmontowania urzadzenia.
Oczywiscie ta druga/linuksowa nazewnictwo jest bardziej adekwatne.

Nie wiem jak wyglada to pod Mac OS - mam go na wirtualce i odpalam raz na rok,
ale pewnie podobnie, wiec te Twoje wywyody o kant dupy mozna....

Data: 2014-12-07 08:35:59
Autor: Pszemol
"jakson" <john.smith@example.org> wrote in message news:m61jbn$iu$1speranza.aioe.org...
[...]

Twierdziłem gdzieś, że jest inaczej?

[...]

Akurat w kwestii Mac OS miałem na myśli napędy wbudowane w komputer.
A nie samą procedurę Eject, która oczywiście wygląda podobnie co w MSWin.

Data: 2014-12-07 05:08:07
Autor: PiteR
Pszemol pisze tak:

Jak używać czytnika kart SD na usb żeby się kiedyś nie zdziwić :)

Czego się spodziewasz? Jakiego zdziwienia? Utraty danych?

Jeśli nie wiesz to nie zabieraj głosu.

Najlepiej się przed tym zabezpieczysz przez robienie "wysuń" z
Windows.

Ty tak robisz? Bo pytam jak używacie czytnika kart

[...]

przeczytaj jeszcze raz pytanie

Czy można wsadzać kilka kart np mikro SD i SD jednocześnie?

Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
to czemu nie, ale rzadko ma tak

bardzo często

- wsadź i sprawdź czy będziesz dwie widział jednocześnie w
systemie...

ja już sprawdzałem Watsonie. Ponownie "jak *używacie* czytnika kart sd"

Pszemol nie odzywaj się w tematach o których nie masz zielonego pojecia. Nie zaśmiecaj mi tu wątku ściągając dyskusję na złe tory.

--
Piotrek

Let me see your war face. You have got a war face?

Data: 2014-12-06 22:30:28
Autor: Pszemol
"PiteR" <email@fauszywy.pl> wrote in message news:XnsA3FC343D73B2Belektroniklocalhost.net...
Pszemol pisze tak:

Jak używać czytnika kart SD na usb żeby się kiedyś nie zdziwić :)

Czego się spodziewasz? Jakiego zdziwienia? Utraty danych?

Jeśli nie wiesz to nie zabieraj głosu.

Nie wiem bo nie napisałeś... Napisz to będę wiedział czego się boisz.

Najlepiej się przed tym zabezpieczysz przez robienie "wysuń" z
Windows.

Ty tak robisz? Bo pytam jak używacie czytnika kart

Tak, zawsze staram się używać "Wysuń/Eject" jeśli czytnik nie ma
żadnego guzika/mechanizmu do tego służącego...
Czytnik wbudowany w mój laptop HP nie wymaga Eject/Wysuń
bo ma czujnik wyjmowania karty - kartę musisz wcisnąć aby
zasuwka puściła sprężynkę wysuwającą ją... Ale przeważnie
czytniki mają tylko prostą szparę na kartę i trzeba zrobić "wysuń".

[...]

Zastanów się na ile różnych sposobów można zinterpretować Twoje
pytanie a potem pomyśl jak go zadać aby było jednoznacznie...

Czy można wsadzać kilka kart np mikro SD i SD jednocześnie?

Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
to czemu nie, ale rzadko ma tak

bardzo często

Bardzo często to czytnik ma obsługę tylko SD a mikro SD się
czyta w nim za pomocą adaptera SD->microSD. Tak jest
np. w czytnikach laptopowych. To jest standard.

- wsadź i sprawdź czy będziesz dwie widział jednocześnie w
systemie...

ja już sprawdzałem Watsonie.
Ponownie "jak *używacie* czytnika kart sd"

No to nie widze powodu do pytań - jeśli działa to znaczy że można :-)

Pszemol nie odzywaj się w tematach o których nie masz zielonego
pojecia. Nie zaśmiecaj mi tu wątku ściągając dyskusję na złe tory.

Piotruś - wybij sobie z głowy że będziesz kontrolował świat i ludzi
wokół siebie. Jeśli Ci się to marzy to przykro mi, ale Twoje marzenia
nie spełnią się - Ty decydujesz o tym co Ty piszesz a ja i tylko ja
decyduję o tym co ja piszę i kiedy piszę. Nie masz na to wpływu! :-)
Lepiej się szybko z tym pogódź.

Data: 2014-12-13 09:28:08
Autor: PiteR
Pszemol pisze tak:

Pszemol nie odzywaj się w tematach o których nie masz zielonego
pojecia. Nie zaśmiecaj mi tu wątku ściągając dyskusję na złe tory.

Piotruś

Tylko nie Piotruś buraku.

[...]

To prawda, że nie mam wpływu na to co i gdzie piszesz i nie mam takich marzeń, że się posłuchasz ale za to mogę sobie pokrzykiwać do woli
Pójdziesz ty! Do budy! ;)

Jestem w szoku, że śmiesz udzielać porad na pl.comp.pecet. Wrzucenie do kf nie załatwi sprawy bo trzeba ostrzegać innych o twoich rewelacjach.

Przeczytaj sobie jeszcze raz na głos nazwę grupy pl.comp.pecet

--
Piter

Data: 2014-12-09 09:30:17
Autor: Jawi
W dniu 2014-12-07 05:08, PiteR pisze:
Pszemol pisze tak:

>Czego się spodziewasz? Jakiego zdziwienia? Utraty danych?
Jeśli nie wiesz to nie zabieraj głosu.
Widać umiesz podziękować na probe odpowiedzi :)
Próbę, bo na tak postawione dziecinnie pytanie nie da się odpowiedzieć wprost. Już Ci ktoś odpowiedział, że używa czytnika do otwierania piwa.
Sprawdzasz możliwości ludzkiej wyobraźni?

Data: 2014-12-07 12:06:09
Autor: JoteR
"Pszemol" napisał:

Czy można wsadzać kilka kart np mikro SD i SD jednocześnie?

Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
to czemu nie

Fakt, fizycznie da się wsadzić, ale używać - już nie za bardzo. Taki czytnik zgłasza się zazwyczaj jako jedno urządzenie z wymiennym nośnikiem. Nośnikiem. Jednym.

wsadź i sprawdź czy będziesz dwie widział jednocześnie w systemie...

Wsadziłem. Sprawdziłem. W odróżnieniu od.

JoteR

Data: 2014-12-07 12:22:21
Autor: 666
jak używacie czytnika kart sd
Są różne czytniki.
Lepsze obsługują obydwa gniazda (pewnie mają w sobie dwa kontrolery), trzeba czytać w opisie.
Już po zakupie zwykłego doszedłem do wniosku, że warto byłoby dołożyć parę centów do takiego.
Dwóch kart na raz nie wkładaj, ryzykujesz danymi.

Data: 2014-12-07 08:38:18
Autor: Pszemol
" 666" <6@6.6> wrote in message news:m61d97$65t$1news.supermedia.pl...
[...]

Chyba ma na tyle rozumu w głowie że nie będzie niczego TESTOWAŁ
z użyciem kart na których ma ważne dane? A może nie ma... już sam wątpię.

Data: 2014-12-08 18:03:46
Autor: Podmiot Liryczny
jak używacie czytnika kart sd

Użytkownik "Pszemol"
Re: jak używacie czytnika kart sd

Używam jako otwieracz do piwa, bo mam stary czytnik i szybciej mi ssie bezpośrednio z aparatu niż z karty włożonej w czytnik!

--
LP

Data: 2014-12-07 14:06:31
Autor: jakson
jak używacie czytnika kart sd
Fakt, fizycznie da się wsadzić, ale używać - już nie za bardzo.

A w moim da sie i to, i to :).

Data: 2014-12-07 13:59:20
Autor: jakson
jak używacie czytnika kart sd
Jak czytnik ma dwie osobne dziurki dla micro i dla normalnej
to czemu nie, ale rzadko ma tak - wsadź i sprawdź czy będziesz
dwie widział jednocześnie w systemie...

Moj (na USB 3.0) tak ma i w systemie widziany jest jako dwa napedy (SD + microSD).

jak używacie czytnika kart sd