jak w banku - ubezpieczenia

Data: 2014-10-29 02:27:25
Autor: animka
jak w banku - ubezpieczenia
W dniu 2014-10-27 10:20, Majka pisze:
Prosz臋 - je艣li mog臋 - chcia艂abym zada膰 pytanie prawie bankowe, bo o lokowanie pieni臋dzy chodzi na d艂u偶szy czas, mianowicie o ubezpieczenia:

Chcia艂abym ubezpieczy膰 si臋 na wypadek 艣mierci, np. wskutek choroby, przewlek艂ej choroby lub nag艂ego wypadku. Tak, by odszkodowanie na wypadek mojej 艣mierci dosta艂y dzieci (teraz 2, 8 i 16 lat).

Czy kto艣 z Was mo偶e przerabia艂 ten problem?
Gdzie warto, a gdzie nie warto si臋 ubezpiecza膰?
Kt贸re oferty kt贸rych ubezpieczycieli/towarzystw s膮 lepsze/gorsze?
Kto robi problemy z wyp艂at膮 odszkodowa艅?
Na co zwraca膰 uwag臋?
Czego unika膰?
Jaki sztuczki stosuj膮 zak艂ady ubezpieczeniowe?

Z g贸ry dzi臋kuj臋 za ka偶d膮 wskaz贸wk臋 i udzia艂 w dyskusji.

Ja tam ju偶 od dawna mam ubezpieczenie w PZU.

--
animka

Data: 2014-10-29 15:50:14
Autor: RobertS
jak w banku - ubezpieczenia

Z g贸ry dzi臋kuj臋 za ka偶d膮 wskaz贸wk臋 i udzia艂 w dyskusji.

Ja tam ju偶 od dawna mam ubezpieczenie w PZU.

i skorzysta艂a艣 z niego chocia偶 raz?

RobertS

Data: 2014-10-31 00:55:58
Autor: animka
jak w banku - ubezpieczenia
W dniu 2014-10-29 15:50, RobertS pisze:

Z g贸ry dzi臋kuj臋 za ka偶d膮 wskaz贸wk臋 i udzia艂 w dyskusji.

Ja tam ju偶 od dawna mam ubezpieczenie w PZU.

i skorzysta艂a艣 z niego chocia偶 raz?

Skorzytsta艂am. Po wypadku w autobusie. Daj膮 nie wi臋cej ni偶 200 z艂 (ma艂e sk艂adki p艂ac臋-ubezp. na 偶ycie)
Ale ZTM wyp艂aci艂o jeszcze dosy膰 spore odszkodowanie.

--
animka

jak w banku - ubezpieczenia