jak w szwajcarskim banku ?

Data: 2011-06-07 17:06:24
Autor: apr...
jak w szwajcarskim banku ?
http://tiny.pl/hf5rh
..."Przez wiele lat pracowałem w szwajcarskich bankach. Zostałem mianowany jako jeden z wysokich rangą dyrektorów jednego z największych banków szwajcarskich. W pracy byłem zaangażowany w płatnościach, w bezpośrednich wypłatach w gotówce człowiekowi, który zabił prezydenta obcego państwa. Byłem na spotkaniu, na którym podjęto decyzję wypłaty gotówki mordercy. To dało mi straszny ból głowy i niepokoiło moje sumienie. To nie był jedyny przypadek, który był naprawdę zły, ale był najgorszy.

Było to polecenie wypłaty na zlecenie zagranicznych tajnych służb, napisane ręcznie, wydanie polecenia wypłaty określonej kwoty na rzecz osoby, która zabiła najwyższego przywódcę obcego państwa. I to nie był jedyny przypadek. Otrzymaliśmy kilka takich odręcznych listów od obcych tajnych służb, z poleceniem wypłaty gotówki z tajnych kont, na finansowanie rewolucji czy zabijanie ludzi. Mogę potwierdzić to, co John Perkins napisał w swojej książce Confessions of an Economic Hit Man [Wyznania ekonomicznego snajpera]. Tam naprawdę istnieje tylko system i szwajcarskie banki są zaangażowane w takie przypadki."...

Data: 2011-06-07 19:08:28
Autor: u2
jak w szwajcarskim banku ?
W dniu 2011-06-07 19:06,  apr... pisze:
[...]

Nie od dzisiaj wiadomo, ze szwajcarscy bankierzy najwiecej nachapali sie
na wojnach i krzywdzie ludzkiej.

jak w szwajcarskim banku ?