jak walczyć z chińskimi podróbkami?

Data: 2014-11-13 15:20:47
Autor: Liwiusz
jak walczyć z chińskimi podróbkami?
W dniu 2014-11-13 17:44, Pisior pisze:

Jak z czymś takim walczyć?
Od kogo żądać zwrotu kasy z pokryciem transportu i innych rzeczy?

A kim jesteÅ› w tej sprawie?

--
Liwiusz

Data: 2014-11-14 18:43:12
Autor: Pisior
Liwiusz napisał:
Jak z czymś takim walczyć?
Od kogo żądać zwrotu kasy z pokryciem transportu i innych rzeczy?

A kim jesteÅ› w tej sprawie?

Jestem oszukanym klientem.
Oczywiście zwróciłem towar jako niezgodny z umową, ale cwaniak prywaciarz dobrze wie że sprowadza podróbki i tandetę z chin i jest na to przygotowany i nie chce pokryć kosztów dostawy towaru, lecz potraktować to jedynie jako zwrot. Czyli kosztami wysyłki towaru wynikającymi z niezgodności z umową obarczyć swoich klientów.
Zwróci tylko za towar i co mu pan zrobisz?
Może znalazł by się tutaj przynajmniej jeden średnio rozgarnięty prawnik co by chciał podjąć współpracę w ściganiu takich cwaniaków i wyciąganiu od nich odszkodowań?
Może nie milion dolarów jak to w Ameryce, ale może milion rubli jak to u nas?
Robota była by przynajmniej na rok. Ja bym wskazywał cwaniaków i udowadniał ze robi klientów w konia a on by wygrywał sprawy na milion rubli. Mniej też może być, kilku w miesiącu i uzbiera się ładna sumka. Zyski dzielimy pół na pół, jest chętny?

Data: 2014-11-18 12:13:42
Autor: Marek Wisniewski
jak walczyæ z chiñskimi podróbkami?
W dniu pi±tek, 14 listopada 2014 16:17:38 UTC+1 u¿ytkownik Pisior napisa³:
Liwiusz napisa³:

> A kim jeste¶ w tej sprawie?

Jestem oszukanym klientem.
Oczywi¶cie zwróci³em towar jako niezgodny z umow±, ale cwaniak prywaciarz dobrze wie ¿e sprowadza podróbki i tandetê z chin i jest na to przygotowany i nie chce pokryæ kosztów dostawy towaru, lecz potraktowaæ to jedynie jako zwrot. Czyli kosztami wysy³ki towaru wynikaj±cymi z niezgodno¶ci z umow± obarczyæ swoich klientów.
Zwróci tylko za towar i co mu pan zrobisz?
Mo¿e znalaz³ by siê tutaj przynajmniej jeden ¶rednio rozgarniêty prawnik co by chcia³ podj±æ wspó³pracê w ¶ciganiu takich cwaniaków i wyci±ganiu od nich odszkodowañ?
Mo¿e nie milion dolarów jak to w Ameryce, ale mo¿e milion rubli jak to u nas?
Robota by³a by przynajmniej na rok. Ja bym wskazywa³ cwaniaków i udowadnia³ ze robi klientów w konia a on by wygrywa³ sprawy na milion rubli. Mniej te¿ mo¿e byæ, kilku w miesi±cu i uzbiera siê ³adna sumka. Zyski dzielimy pó³ na pó³, jest chêtny?

Widzialem kiedys taki reportaz w niemieckiej TV, jak prawnik, wyposazony w dane towarow jakiegos producenta, przechadzal sie po terenie jakichs targow ( w danej branzy), wylapywal podrobki , od razu zawiadamial policje i w towarzystwie policjanta, kazal zdjac z oferty jakiegos producenta podrobek te zakwestionowane  artykuly, a poza tym, pozew, kara, odszkodowanie.

Nie sadze, ze w Polsce znajdziesz takiego bystrego kauzyperde, ktoremu bedzie sie chcialo troche zwawo pobiegac pomiedzy stoiskami na jakims targu, ktory odwazy sie wystapic przeciwko chinskiej mafii...
Przeciez oni wszyscy czekaja az to ty przyniesiesz im na tacy wszystkie dowody, a oni laskawie ( za

Data: 2014-11-18 12:15:36
Autor: Marek Wisniewski
jak walczyæ z chiñskimi podróbkami?
W dniu wtorek, 18 listopada 2014 21:13:43 UTC+1 u¿ytkownik Marek Wisniewski napisa³:
> [...]

Przeciez oni wszyscy czekaja az to ty przyniesiesz im na tacy wszystkie dowody, a oni laskawie ( za

....wysokim honorarium) przekaza sprawe do s±du.

Data: 2014-11-30 14:57:37
Autor: Robert Tomasik
jak walczyæ z chiñskimi podróbkami?
U¿ytkownik "Marek Wisniewski" <mwisniewski2008@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:7621c7b5-e41f-4e9f-9a15-5f85ec06eb9bgooglegroups.com...

[...]

Istniej± takie kancelarie. Proponujê poszperaæ, które kancelarie reprezentuj± znane marki, czy przyk³adowo ZPAV. Nie mogê nikogo reklamowaæ, ale s±dzê,ze spokojnie znajdziesz.

jak walczyć z chińskimi podróbkami?