jak walczyć z chińskimi podróbkami?

Data: 2014-11-13 20:19:52
Autor: Jacek
jak walczyć z chińskimi podróbkami?
W dniu 2014-11-13 o 17:44, Pisior pisze:
W handlu jest masa towaru a raczej bubli produkcji chińskiej, opisanych
nazwami zagranicznych renomowanych firm.
Towary te nie dość że buble fatalnej jakości to jeszcze mają opisy z
fałszywymi parametrami.
Nie mam pojęcia czy to są podróbki, czy zagraniczna firma ma produkcję w
chinach, ale to kłamstwo na temat parametrów technicznych towaru to
niezłe chamstwo!

Jak z czymś takim walczyć?
To chyba znak czasów. Nie widzę sposobu na walkę a tą zarazą.
Politycy przed wyborami też mówią różne rzeczy, a potem jest, jak jest.
Kupując bateryjkę, na której jest napisane milion mAh, od razu wiem czego się spodziewać. Już Kopernik zauważył, że pieniądz lepszy jest wypierany przez gorszy. I mamy to w całej okazałości.
Jacek

Data: 2014-11-14 13:02:49
Autor: Zbynek Ltd.
Jacek napisał(a) :
Kupując bateryjkę, na której jest napisane milion mAh, od razu wiem czego się spodziewać.

Jeżeli chodzi o marki typu Ultra Fire (he, he, byle by nie było nomen omen) to jest to najzwyczajniej w świecie toksyczny odpad, za którego utylizację nie płaci fabryka, ale... kupiec-jeleń. Wielkości pojemności wzięte z sufitu, gdzie nawet najlepsi producenci mają "ledwo" 3/4 pojemności tego badziewia. Za to rzeczywista ich pojemność, to czasem 10-30% nominalnej, tej z etykiety.
Wspomagajcie ochronę środowiska w ChRL i kupujcie te akumulatorki o dziwnych nazwach i wielkich pojemnościach.
Ale co się czepiam wielkich pojemności. Jeden z chińskich sklepów wysyłkowych jest uczciwy, jak nikt inny i opisuje aku o niskiej pojemności, więc zdawałoby się że realnej, np tak (cudzysłów poniżej pochodzi od sklepu):
Akumulatorek "1400mAh" - zmierzona pojemność 350mAh.
Ci to chociaż są uczciwi.
To nie są podróbki, bo czy można podrobić markę Ping Xing czy podobną?

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-14 22:23:27
Autor: Jacek
W dniu 2014-11-14 o 13:02, Zbynek Ltd. pisze:

Jeżeli chodzi o marki typu Ultra Fire
Oczywiście masz na myśli wytwór chińskiej myśli technicznej o nazwie (uważnie czytać!) Uitra Flre.
Jacek

Data: 2014-11-14 22:35:03
Autor: Zbynek Ltd.
Jacek napisał(a) :
W dniu 2014-11-14 o 13:02, Zbynek Ltd. pisze:

Jeżeli chodzi o marki typu Ultra Fire
Oczywiście masz na myśli wytwór chińskiej myśli technicznej o nazwie (uważnie czytać!) Uitra Flre.

Nie. Tak jak napisałem.

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-15 00:02:23
Autor: Jacek
jak walczyć z chińskimi podróbkami?
W dniu 2014-11-14 o 22:35, Zbynek Ltd. pisze:
Nie. Tak jak napisałem.
A jak kupiłem po 8 zł Uitra Flre - to chyba wyższa półka ;-)
Jacek

Data: 2014-11-15 10:16:27
Autor: Zbynek Ltd.
Jacek napisał(a) :
W dniu 2014-11-14 o 22:35, Zbynek Ltd. pisze:
Nie. Tak jak napisałem.
A jak kupiłem po 8 zł Uitra Flre - to chyba wyższa półka ;-)

Koniec świata - podróbki nonemów :-D

    Zbyszek
PGP key: 0x36A0E600

Data: 2014-11-15 23:40:46
Autor: Gotfryd Smolik news
On Sat, 15 Nov 2014, Jacek wrote:

W dniu 2014-11-14 o 22:35, Zbynek Ltd. pisze:
Nie. Tak jak napisałem.
A jak kupiłem po 8 zł Uitra Flre - to chyba wyższa półka ;-)

  Wysoce prawdopodobne.
  Dość dawno temu (wzmianki powinny być w archiwach .foto.cyfrowa)
kupiłem akumulatorki Max Cell z takim śmiesznym rysunkiem
X-podobnym w środku.
  Współczynnik optymizmu producenta był w okolicy 200% (znaczy
napis 3700mAh przekładał się na okolice 1700 czy 1800mAh),
ale nie padały po kwartale czy pół roku a cena była niezła.
  Po jakimś czasie pojawiły się akumulatorki:
- MexXCell
- MaxXCell (ale z "X" w środku napisanym, a nie "malowanym")
....które miały się do "markowych" ;) jak pięść do nosa.
  Zdecydowanie musiałeś załapać wyższą półkę
  Ale po cenie bym tego nie kwalifikował ;)

pzdr, Gotfryd

jak walczyć z chińskimi podróbkami?