jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....

Data: 2009-06-22 06:01:39
Autor: jan kowalski
jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....
pozdrawiam monika oleinik

Data: 2009-06-22 08:08:17
Autor: Jan Werbiński
jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....
Użytkownik "jan kowalski" <metaas123.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h1n6o3$gbb$1inews.gazeta.pl...
pozdrawiam monika oleinik

Przecież napisaliśmy już. Był cały wątek.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2009-06-22 08:13:01
Autor: alibaba8
> [...]
> pozdrawiam monika oleinik

Przecież napisaliśmy już. Był cały wątek.

Tylko że prognozy Dietera nie przeczytałem. Czyżby nie wszystkie wątki do mnie dotarły???

Data: 2009-06-22 08:38:37
Autor: Dieter
jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....
Jest. Czytaj miedzy wierszami.

D.

Data: 2009-06-22 09:43:54
Autor: alibaba8
jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....
Jest. Czytaj miedzy wierszami.

D.
Tak też myślałem!!!

--

jak wam sie nie podoba prognoza Dietera to napiszcie swoja....